Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avance på børnecykler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,
Jeg skal til at importere børnecykler til salg i Danmark men er i tvivl om hvordan jeg skal prissætte dem i forhold til forhandlerne. Er der nogen med erfaring i branchen der kender avancen på børnecykler. Indkøbspris – forhandlerpris – vejl. udsalgspris.

På forhånd tak!

Mvh. Allan

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om dette også gælder børnecykler, men har hørt at cykelhandlere ofte beregner avancen således:

indkøbspris ex. moms 1000,-
vejl udsalgspris inkl. moms 2000,-

Om det er generelt aner jeg ikke. Det kommer vel også an på hvad du ellers kan tilbyde forhandlerne i form af support, marketing, salgsmateriale etc.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Go-media:

Hej ,
Jeg skal til at importere børnecykler til salg i Danmark men er i tvivl om hvordan jeg skal prissætte dem i forhold til forhandlerne. Er der nogen med erfaring i branchen der kender avancen på børnecykler. Indkøbspris – forhandlerpris – vejl. udsalgspris.

På forhånd tak!

Hej

Der kan ikke gives et generelt bud på dette, idet de store supermarkedskæder også sælger cykler m.v., men undersøg markedet og find cykler, som nogenlunde svarer til dem, du vil importere. Så har du et udgangspunkt for den gældende salgspris.

Hilsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)