Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vinduespudser firma. www.reneruder.nu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

For nogle år siden startede jeg en lille vinduespudser virksomhed i Nordsjælland (www.reneruder.nu). Firmaet blev kørt som et supplement til mit fuldtids arbejde. For et par måneder siden mistede jeg så mit fuldtids job pga. krisen.

Mit firma har pt. en del faste kunder men kan absolut godt bruge flere... Mit spørgsmål til jer går på hvordan får jeg flere faste kunder???

 

Hvad har jeg selv gjort indtil videre ;

- Jeg har været på opsøgende salg hos div. erhvervs kunder.

- Givet tilbud til div. andelsforeninger.

- Kører 2 ugentlige annoncer i lokal aviserne.

- Købt et abonnement gennem www.henttilbud.dk.

- Lavet en hjemmeside som dog bliver udvidet inden påske.

 

Ved godt at vejret pt. ikke hjælper en i mit fag men inden kort tid skulle folk gerne komme ud af deres "vinter hi" og opdage deres beskidte ruder...

Jeg håber på en masse gode input...

 

På forhånd tak...

 

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fortælle dig at for min virksomhed hjalp det at jeg lavede en flyer printede 200 stk. gik ud pp gaden og delte dem ud. og nu har jeg næsten en X milion kontrakt hjemme. det var så også heldigt af mig at jeg gav den til den rette person, som arbejdede i et stort firma. 

i dit tilfælde lav nogle flyers ud ansæt to 13 årige knækte og lad dem gå rundt og smide i postkasser, jeg anbefaler ikke at bruge forbruger kontakt. alt for dyrt og ikke solidt nok. 

 

send mig din mail eller noget så vil jeg lægge dit nummer rundt omkring når noget slår i mine øre 

held og lykke !! 

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet det med flyers for nogle år siden hvor jeg selv smed dem i postkasserne. Men ideen med et par knægte nede i hovedgaden er nu ikke helt dum...Big Smile

 

Tak for input og sender dig selvfølgelig lige min mail...

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg boede på nordsjælland ville jeg gerne kunne finde dig på Google via følgende query: http://www.google.dk/search?hl=da&q=vinduespudser+nordsjælland, men det kan jeg ikke. Så AdWords-annoncering er måske en mulighed?

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at jeg ikke findes på google men har ikke vidst hvordan man skulle blive synlig der. Kigger lige på det der Adwords...

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kunne jeg godt bruge en underleveandør i Nordsjælland. Du kan kontakte mig på post@dengronnevinduespudser.dk

Hvis der er andre der læser med, mangler jeg i andre områder også.

Fra Allerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene Ruder,

Det er lidt ligesom at spørge om man skal bruge stige når man pudser vinduer. - det kommer an på...

Tænk over: Hvilken type kunder vil du gerne have (private, boligforeninger, små virksomheder i lokalområdet, store virksomheder...). Hvad skal gøre at de lige præcis vælger dig (pris, kvalitet, service, miljøvenlighed...). Osv.

Google er nok vigtig.

Måske kunne du spørge dine nuværende kunder om de kender andre, der måske er interesseret - det er vigtigt at du får en konkret kontaktperson. Du kan så ringe til kontaktpersonen og henvise til din nuværende (tilfredse) kunde. Måske får du lov til at give et tilbud, og hvis det bliver til en ny kunde kan du love en præmie til den nuværende kunde.

Held og lykke!

Lars

Fra Århus
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Grøn Polering Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklame på bilen...

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reneruder.

Henttilbud.dk har det givet dig kunder, og ellers vil jeg sige benarbejde for der kommer du ud til kunderne direkte. Det er rigtigt svært at få kunde hendvendelser i dag. Jeg har også prøvet meget. Men høre jeg noget hendvender jeg mig til dig.

Har været i branchen i mange år - siden 1982. Og i samme firma siden 1991.

Mvh

Jannie / JH service

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du skaffet kunder.......

Ellerskunne jeg godt bruge hjælp ( som underleverandør), er pt på barsel , men 2 forskellige firmaer har brændt mig af, så jeg er lidt på spanden...

Smid en mail: info@odpolering.dk

Lisbeth

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)