Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet browser.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Idenion: hvad er det præcist du mener, der gør Skjulte Skatte til en fælde?

Mark Jensen: jeg ville også betale den nette sum af 0 kr. for en browser. Umiddelbart er det lidt svært at forestille sig, hvad I kan tilbyde ekstra i forhold til Firefox med dens utallige add-ons, men hvis du kan løfte lidt af sløret for jeres banebrydende features, kan det være nogen vil byde lidt mere.
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Morten, det gider jeg simpelthen ikke spilde min tid på at diskutere. Du kan bare søge nogle af de andre tråde frem der handler om samme.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil nu nok osse mene vi har webbrowsere nok!
Prisen ja 0Kr så kan i tage penge på support... som nok ingen gider bruge så meget af...

FireFox 0Kr og 24/7 support (både gratis & $$$)

Og hvorfor skulle man lige vælge jeres browser i stedet for de mange andre?
Hvad er det jeres produkt kan som man vil give penge for?

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-11-2006 19:17:51
Forfatter: Idenion
Morten, det gider jeg simpelthen ikke spilde min tid på at diskutere. Du kan bare søge nogle af de andre tråde frem der handler om samme.

Fair nok, det har jeg så gjort. Jeg kunne ikke umiddelbart finde nogen saglig kritik af systemet, men derimod en masse tilsvining af Henrik Bruhn (hvilket, hvis historierne taler sandt, ikke er ufortjent). Det var nu heller ikke for decideret at diskutere; jeg var bare nysgerrig, da konceptet: "lad virksomheder betale forbrugerne for at modtage reklamer i stedet for at midlerne går til tryksværte og distribution" virker spændende. Bare ærgerligt, at det tilsyneladende er kommet i hænderne på en fusker...

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Mark kom nu med lidt mere om den browser så vi kan fortælle dig noget mere om hvad vi mener.

Hvis i har siddet 2 mand i 1,5 år og der er 60 mand der arbejdet på det, så vil jeg sige at det vil være meget svært ja næsten umuligt for et andet firma at stjæle jeres idé og satse alle deres penge i et lignende projekt, hvor de så slet ikke vil kunne gennemarbejde det så hurtigt at de vil kunne starte op før jer med succes alligevel. Hvis ideen er så godt så bliver den jo nok stjålet alligevel når i starter op, så der vil i under alle omstændigheder se om det kan bære det.

Hvis i nu indbyggede en funktion i jeres browser som loggede brugerens adfærd, ja SÅ kunne i tjene MANGE penge. Men problemet bliver bare at der så kommer noget big brother overvågning med det, som de færreste nok ville være interesseret i. Det som det kunne bruges til var at indgå et samarbejde med de største annoncenetværker, som står for annoncer og reklamebannere på de største sites på nettet. Ved at logge og analysere brugerens færden igennem dennes browser, så vil det være muligt at fremvise reklamer i denne brugers browser som er for ting som interesserer denne brugere. Det vil jo hæve klikraten på bannere betydeligt, og vil kunne tjene mange penge til branchen (og jer) ihvertfald frem til at markedet så bliver mættet af denne form for markedsføring om nogle år.

Jeg ville da personligt syntes at det var sjovt at surfe rundt på nettet igennem en browser som kunne vise mig reklamer som jeg udelukkende har interesse i. Så kunne det være at man kunne finde nogle fede tilbud imellem de sygt mange reklamer for alt mulit lort man får smidt i hovedet.

Hvis jeres Browser er så speciel at folk vil betale for den, hvorfor så ikke udgive en gratisversion som, gør brug af ovenstående logning af brugernes adfærd.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Morten: okay, jeg svarede sådan fordi du umiddelbart lød som en af dem, og hvis der er noget jeg ikke orker, er det at diskutere med en MLM''er :)

Men anyway, jeg mindes at have læst mindst én tråd hvor systemet i sig selv diskuteres.. vil dog give dig ret i at det for det meste handler om Bruhn. Men det er så også berettiget, vil jeg mene. Der findes ufatteligt mange eksempler/beviser på hans svindel, og meget, meget få på det modsatte. Men øh.. off topic, lad os lukke den her :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

desværre kan jeg ikke komme med mere fakta om programmet endu, men dette kommer indenfor de næste 3 mdr. men den med at der brugerns adfærd bliver overvåget så der kommer reklamer af det de har interesse i lyder som en kanon ide som jeg helt sikkert vil arbejde vidre på. tænker lidt på om du kunne have interesse i og hjælpe med og lave sådan et program til vor browser hvorimod du så får nogle % af overskudet.


Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Mark, jeg er meget overrasket over at se at der blandt dine 60 ansatte åbenbart ikke findes kreative hjerner nok til at udtænke en sådan funktionalitet uden hjælp udefra? Det er da temmeligt bekymrende..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark

Desværre har jeg overhovedet ikke tid til noget som helst udover det projetk jeg selv har gang i. Så jeg må afslå. Men arbejde gerne videre med ideen, så kan du give mig noget info når i kommer så langt, og evt. en masse god reklame i jeres super store netværke til den tid.

Hvis i udvikler ideen, kan der ligge rigtigt mange penge i dén ide, men den skal skrues rigtigt sammen, og brugerne SKAL vide at det bliver gjort. Under alle omstændigheder ville jeg nok få en advokat til at kigge på om det overhovedet vil være lovligt. Men ideen er god.

Mvh

Kim
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
oki bar iorden. men alså blandt de 60 mænd er der kun os 2 som kommer på ideerne resten gør dem bar til virkelighed.
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Side 2 ud af 4 (38 indlæg)