Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsendelse af pakker og lagerhotel

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner

 

Jeg har et spørgsmål om fragt.

 

Hvis man forestiller sig at jeg har et firma der sælger 3.000 ordrer om måneden og de varer skal ligge et sted og sendes ud til slutbrugere efterhånden som de bliver bestilt.

Hvem gør den slags og hvad koser det typisk per ordre?

Dbh Martin

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Det er sådan noget vi gør hos A4 BOKSEN :-)

Har lige et par opklarende spørgsmål - er det forskellige varer eller 3000 ens ?.

Hvilken størrelse og vægt har varen (varerne?)


Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin 



Vi har lager hotel/logistikløsning for en samarbejdspartner, hvor vi opbevarer varer på vores lager, samt pakker/sender både indenlands(postdk, egen vogn), samt til hele verden(UPS). Desuden modtager vi også regelmessigt containere fra østen. 



Afregning sker efter timepriser, hvor alle opgaver er regnet ud i minutter efter et gennemsnitligt forbrug.

Opgaverne beregnes efter hvilken service/hastighed de skal udføres, men efter en meget fleksibel vurdering.  



Dette er faktisk mit første indlæg, nu var jeg nødt til at melde mig ind i dette glimrende amino netværk, efter at have nasset på en masse af nyttig information, da jeg sidder med en masse erfaring som jeg gerne vi øse ud af! 



Jeg har faktisk også en gang leveret 10 kvalitets PCere til Jubii (de gode danske Cortex PCere)...jeg bruger faktisk stadig det gode navn til at sælge embedded PCere produceret af min bror, http://www.cortexsystems.dk  



Du kan jo evt. sende mig en PM så kan vi diskutere priser...(naturligvis med Amino rabat)



Ole net-distribution.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-11-2006 14:18:11 Forfatter: Thomas Medard Frederiksen
Hej Martin,

Det er sådan noget vi gør hos A4 BOKSEN :-)

Har lige et par opklarende spørgsmål - er det forskellige varer eller 3000 ens ?.

Hvilken størrelse og vægt har varen (varerne?)





Der er vel et par tusinde varenumre og typisk er det pakker med tøj til privatpersoner.

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-11-2006 14:35:11
Forfatter: Martin Thorborg

Der er vel et par tusinde varenumre og typisk er det pakker med tøj til privatpersoner.


...du skulle vel ikke have fået den ide at begynde at sælge baby/børnetøj




Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Ha ha ha, good one :-)))
Med 2 små børn, så ved man jo aldrig ,-)

Dbh Martin
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Matin.

 

Vi lever jo af lagerhotel samt plukning og forsendelse af vare for kunder.

Typisk vil opbevarings delen koste det der svare til 50 kr pr palleplads pr. mdr. pakning og læsning og losning vil forgå på minut basis. vi køre selv overalt på sjælland dagligt og samarbejder med næsten alle fragtcentraler så vi kan tilbyde gode priser på forsendelse. 

 

Hilsen Mick

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med selv at leje et lager, og ansætte en fuldtid til at styre det....Det vil vel koste ca. 30.000 pr. måned, altså 10 kr. pr. pakke.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-11-2006 08:39:11 Forfatter: Dimsedut Hvad med selv at leje et lager, og ansætte en fuldtid til at styre det....Det vil vel koste ca. 30.000 pr. måned, altså 10 kr. pr. pakke.

 

Hvis du kan finde et ordentligt lager og en god lagermand til 30.000 kroner, så må du meget gerne sende mere info til mig!

 

Det er en meget optimist beregning... 

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)