Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsendelse af pakker og lagerhotel

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
ang. lager.

 

 kan da oplyse at  en virksomhed som min har udgifter på lager delen på ca 130 tusinde pr. mdr. da man skal indregne. lagerleje, truck,el,forsikring samt lønninger.

 

mick

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Til A4 boksen:

 

I skriver priser på indpakning og frankering på hjemmesiden. Inkluderer disse priser også opbevaringen på lager samt forsendelse med postdanmark (jeg ved man har betalt for portoen, men de skal jo også på posthuset). Hvis ikke, kunne du så give nogle priseksempler?

 

Mvh Jesper

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-11-2006 12:36:28 Forfatter: Jesper Jørgensen
Til A4 boksen:


I skriver priser på indpakning og frankering på hjemmesiden. Inkluderer disse priser også opbevaringen på lager samt forsendelse med postdanmark (jeg ved man har betalt for portoen, men de skal jo også på posthuset). Hvis ikke, kunne du så give nogle priseksempler?


Mvh Jesper


 Hej Jesper,

Priserne på henholdsvis frankering og pakning - samt pris for pakkeforsendelser og pakning er inklusive at pakkerne bliver sendt fra posthuset, men er ekskl. lager.

Opbevaring af lager er altid baseret på et individuelt tilbud, men jeg kan give dig et eksempel herunder:
Opstart af lager (udpakning, sortering af palle m.v.) kr. 475,00
Lagerleje 1 cbm. pr. måned: 340,00


Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-11-2006 13:17:51 Forfatter:Martin Thorborg
Kære venner


Jeg har et spørgsmål om fragt.


Hvis man forestiller sig at jeg har et firma der sælger 3.000 ordrer om måneden og de varer skal ligge et sted og sendes ud til slutbrugere efterhånden som de bliver bestilt.

Hvem gør den slags og hvad koser det typisk per ordre?

Dbh Martin


hvor skal de hen i verden? hvis det er til hele verden så kig nærmere på følgende:

amazon tilbyder noget de kalder Fulfillment by Amazon (FBA)  http://www.amazonservices.com/fulfillment/ 

det koster 0,45$ per kubikfod (30*30*30cm) om måneden i lager og ca 1$ per ordre. Så skal du til gengæld levere din varer indpakkede (sådan som jeg ahr forstået det).

Fordelen i forhold til andre lagerhoteller (udover servicen i sig selv) er her at dine kunder også kan bestille andre varer fra amazon som blive lagt med i ordren og derved sparer fragt..

mvh

kristian

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte Fairplay Shipping (arbejdede for dem for 8-9 år siden) - de bor i Hvidovre, er pålidelige og taler et sprog man kan forstå :-)

Selvom dette måske ikke er deres kernekompetence er jeg sikker på de vil kunne klare opgaven - og netop derfor kan du måske få et knaldgodt tilbud. Det er forsøget værd.

www.fairplay-shipping.dk

Mvh




    


 

 


Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

Flere har været inde på emnet, dog uden noget helt konkret.

 

Mit råd, hvis du / I ønsker at arbejde med det seriøst! Ta´ kontakt til 3-5 evt. i først omgang pr. telefon og få evt. tilsendt tilbud. Når du / I så har fundet de mest seriøse så ta´ evt. et møde med disse for at få en gennemgang af setup´ et.

 

Typisk kan man få lavet oplægget på flere måder. Pris pr. time  - pris pr. ordre håndtering - alt efter behov. Dernæst kommer spørgsmål som forsikring, retur logistik, track and trace. Praktiske setup - hvordan gives ordre til virksomheden.. for blot at nævne nogen.

 

Ønsker du nogle konkrete tal - så skriv en PM.

 

Frank

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer alle


Som nogle af jer sikkert nu kan regne ud, så er det til Trendybaby som jeg har købt en stump af.
Vi bruger pt. ISS, men skal helt sikkert se på andre også.
Det bliver ikke aktuelt det næste halve år, men vi vil bruge tiden løbende på at kigge på alternativer.
Tak for jeres tid indtil videre.

Dbh Martin

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-11-2006 14:44:21 Forfatter: Martin Thorborg Ha ha ha, good one :-)))
Med 2 små børn, så ved man jo aldrig ,-)

Dbh Martin

 

Den havde du ellers fået sløret godt - læste lige om det i ErhvervsBladet....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-11-2006 17:27:06 Forfatter: MartinHN
Dato: 03-11-2006 14:44:21 Forfatter: Martin Thorborg Ha ha ha, good one :-)))
Med 2 små børn, så ved man jo aldrig ,-)

Dbh Martin


Den havde du ellers fået sløret godt - læste lige om det i ErhvervsBladet....



Ja jeg kunne ikke rigtig sige noget på det tidspunkt :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Et perfekt lagerhotel/pakkehotel skulle være noget ala Thansen har lavet hvis i har set det i TV... Roboter der smutter mellem reolene der er mange meter høje/lange, hver ting har sin kasse/nummer. med fældes pakke/byttebord.. Nogen som har det i DK til leje ??? 

 

 Det kunne være det var sådan noget man skulle lave for de mange webshops/grosister...  Jeg kan godt tegne en nybygning/få det bygget/lave et godt flow program,,, hvis der er nogen som vil være investor i det.   Skulle nok kunne laves for 10-12mil. på en billige industri grund.











Side 2 ud af 5 (47 indlæg)