Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsendelse af pakker og lagerhotel

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

 

Det lyder som en fin service i har der. Jeg har et par betænkeligheder som pt. har afholdt mig fra at outsource lager. Det kan være du har nogle input som kan ændre på dette:

1) Jeg foretrækker at varen leveres til slutkunden via postdanmark, så pakken kan hentes på posthuset hvis man ikke er hjemme på leveringstidspunktet. Ved levering med vognmand er jeg nervøs for antallet af returnerede varer fordi folk ikke er hjemme. Kan man få varen sendt med post, og hvad er prisdifferencen i så fald.

2) Super med en service i Norge som jeg i forvejen sælger (begrænset til). Jeg tror at en af årsagerne til det begrænsede salg er at jeg pt. må opgive en dansk kontakt/retur-adresse. Har i en ordning så returvarer kan sendes til en Norsk adresse. I så fald, hvorledes fungerer dette?

Mvh Jesper

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Ja vi mener ihvertfald selv at der er meget at hente for onlineshops ved at benytte vores service. Og de kroner som man eventuelt sparer ved selv at sende sine ordrer, er uden tvivl hurtigt tjent ind igen ved øget service (dag-til-dag) og ved besparelser på emballage o.lign.

 

Til forsendelse af pakker, benytter vi os altid af postdanmark, medmindre kunden har specielle ønsker til dette. Til udenlandsforsendelser kan det dog variere alt efter kundens behov og ønsker.

 

Normalt er det shoppens hovedadresse som er den gældende, men der er absolut intet i vejen for returnere varerne direkte til det norske lager, og dette kan kunden da også sagtens oplyse sine kunder.

Mht. begrænset salg til norske kunder, så er der 2 vigtige ting man bør få i orden hvis man øsnker at øge dette. 1. Få oversat din side og dit salgsmateriale til norsk. Derved føler kunden sig hjemme og tryg, og ting som returneringsadresser o.lign. bliver mindre vigtige. 2. Reklamer via kendte norske netmedier, ikke kun de steder som adwords giver dig.

 

Jeg håber at det var svar nok på dit spørsmål, ellers er du velkommen til at kontakte os eller skrive igen.

Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

Tak for svarene. Det åbner op for nogle nye forretningsmuligheder da jeg selv afskyr at have lager. Det kan meget vel være jeg vender tilbage når den rigtige lejlighed byder sig.

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper.

 

Du skal være velkommen.

Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Det er lige nøjagtig det vi kan tilbyde.

Vi er i fuld gang med at udregne et tilbud til dig til en unik aminopris.

Ønsker du at høre om vores firma/priser så kan du kontakte os på mobil 40741950

 

Med venlig hilsen HB Lager&Transport

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen af jer som har en løsning i forbindelse med salg til Svenske kunder med et lager hotel i Sverige, jeg synes at forskellen i fragt i Danmark og til Sverige er meget stor ? Et lagerhotel med dansk og svensk lager ville måske være en løsning. 
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Hvis du skulle få brug for emballage til forsendelse af tøjet, så prøv at kigge hos os; www.jakodan.dk

Vi har bl.a. sikkerhedsposer til forsendelse af tøj, som er super hurtige at pakke i og ikke vejer ret meget og så er prisen helt god, sammenlignet med f.eks. kasser.

Jeg kan evt. sende dig et par prøver, hvis du kunne være interesseret :-)

 

Med venlig hilsen

Nina

Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,


Vi har en dialog med en virksomhed der tilbyder lagerhotel og pakkeservice.
Deres priser er kr. 6,- pr. varer + kr. 30,- pr. pakke. Inkl. emballage og lagerfaciliteter.


Morten


Tilmeldt 2. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin!

 

Dette kræver yderligere oplysninger, om omfang, vægt og øvrige betingelser for afh. afl., for at opnå korrekt pris.

 

Se i øvrigt indlæg om "landsdækkende distribution"

Mvh.,

 

PA

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 5 (47 indlæg)