Hej Henrik Det lyder som en fin service i har der. Jeg har et par betænkeligheder som pt. har afholdt mig fra at outsource lager. Det kan være du har nogle input som kan ændre på dette: 1) Jeg foretrækker at varen leveres til slutkunden via postdanmark, så pakken kan hentes på posthuset hvis man ikke er hjemme på leveringstidspunktet. Ved levering med vognmand er jeg nervøs for antallet af returnerede varer fordi folk ikke er hjemme. Kan man få varen sendt med post, og hvad er prisdifferencen i så fald. 2) Super med en service i Norge som jeg i forvejen sælger (begrænset til). Jeg tror at en af årsagerne til det begrænsede salg er at jeg pt. må opgive en dansk kontakt/retur-adresse. Har i en ordning så returvarer kan sendes til en Norsk adresse. I så fald, hvorledes fungerer dette? Mvh Jesper |
Hej Jesper
Ja vi mener ihvertfald selv at der er meget at hente for onlineshops ved at benytte vores service. Og de kroner som man eventuelt sparer ved selv at sende sine ordrer, er uden tvivl hurtigt tjent ind igen ved øget service (dag-til-dag) og ved besparelser på emballage o.lign.
Til forsendelse af pakker, benytter vi os altid af postdanmark, medmindre kunden har specielle ønsker til dette. Til udenlandsforsendelser kan det dog variere alt efter kundens behov og ønsker.
Normalt er det shoppens hovedadresse som er den gældende, men der er absolut intet i vejen for returnere varerne direkte til det norske lager, og dette kan kunden da også sagtens oplyse sine kunder.
Mht. begrænset salg til norske kunder, så er der 2 vigtige ting man bør få i orden hvis man øsnker at øge dette. 1. Få oversat din side og dit salgsmateriale til norsk. Derved føler kunden sig hjemme og tryg, og ting som returneringsadresser o.lign. bliver mindre vigtige. 2. Reklamer via kendte norske netmedier, ikke kun de steder som adwords giver dig.
Jeg håber at det var svar nok på dit spørsmål, ellers er du velkommen til at kontakte os eller skrive igen.