Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop er bedst?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil til enhver tid hævde, at du kommer længst ved at tage fat i en af Dandomains partnere (f.eks. Cygnet eller Cyclops Studio), og få dem til at lave en opsat & designet shop til dig. Prisen er jeg ikke lige klar over, men det ligger vel på en 20-50.000 kr. Jeg er personligt svært imponeret over nogle af de unikke designs og tilretninger, de virkeligt professionelle efterhånden spytter ud af Dandomain shops.

Har du ikke råd til det, så kast dig selv over at sætte en Dandomain shop op. Så får du dig nogle gode erfaringer, og ruster dig til du evt. om et års tid eller to er parat til noget dyrere, der kan skræddersyes 100%.

Det er ganske rigtigt at så dyrt er det bestemt ikke at købe et webhotel, installere f.eks. en osCommerce på den, og så tilrette den lidt eller installere et tema. Men kvaliteten bliver også derefter, og du får sjældent et "fedt" eller unikt design.

Husk at pris og kvalitet som regel hænger sammen. Så lad være med (IMHO) at kaste dig over et eller andet ukendt system, bare fordi det ser billigt ud. Sats hellere på noget kendt og afprøvet, og få det skræddersyet. Eller prioriter i dine krav, så du har styr på om det skal være billigt ELLER fedt designet :-)

Mvh.
Søren Sprogø

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SoerenS:
Jeg vil til enhver tid hævde, at du kommer længst ved at tage fat i en af Dandomains partnere (f.eks. Cygnet eller Cyclops Studio), og få dem til at lave en opsat & designet shop til dig. Prisen er jeg ikke lige klar over, men det ligger vel på en 20-50.000 kr. Jeg er personligt svært imponeret over nogle af de unikke designs og tilretninger, de virkeligt professionelle efterhånden spytter ud af Dandomain shops.

Puha, det var mange penge. Vi kan lave en komplet webshop inkl. hosting og betalingsgateway første år til 9.995,- Og her er der ikke tale om en "leje" platform som også koster kassen hver måned, men et engangsbeløb og så lidt hosting og betalingsgateway.

SoerenS:
Husk at pris og kvalitet som regel hænger sammen. Så lad være med (IMHO) at kaste dig over et eller andet ukendt system, bare fordi det ser billigt ud.

Vi anvender Magento som på trods af at det er væsentligt nyere har langt flere intallationer ude (internationalt produkt). Samtidig anvender vi outsourcing og kan derfor gøre det væsentligt billigere end danske designere/udviklere.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ville også vælge magento eller oscommerse produkt til en webshop hvis den skal være billig eller gratis :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)