Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift til Firefox? En god idé eller...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører Chrome og det kører fint med digital signatur..Aldrig haft problemer.

 

Mikkel

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Hardorff:
Digital Signatur fungerer ikke i Chrome

Den må stå for egen regning, jeg har efterhånden brugt Chrome længe, og har heller intet problem med digital signatur. 

Jeg er glad for Chrome da den er lynhurtig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og Martin

Rart at høreBig Smile Vil helt klart også prøve Chrome, når jeg har høstet lidt erfaringer med Firefox.

Jeg har indtil nu altid anvendt IE, men på det seneste har den opført sig meget underligt, derfor skiftet nu.

Hilsen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Jeg har indtil nu altid anvendt IE, men på det seneste har den opført sig meget underligt, derfor skiftet nu.

Det er i høj grad en vanesag hvilken browser man benytter. En del benytter firefox fordi der findes en del smarte extensions/plugins der kan lette din hverdag. 

Når du er begyndt at føle dig lidt hjemme i FF, så synes jeg bestemt du skal se på om der er nogle extensions der kan være med til at gøre din hverdag lettere. https://addons.mozilla.org/da/firefox/  

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

Tonny Skov Pedersen:

Jeg har indtil nu altid anvendt IE, men på det seneste har den opført sig meget underligt, derfor skiftet nu.

Det er i høj grad en vanesag hvilken browser man benytter. En del benytter firefox fordi der findes en del smarte extensions/plugins der kan lette din hverdag. 

Når du er begyndt at føle dig lidt hjemme i FF, så synes jeg bestemt du skal se på om der er nogle extensions der kan være med til at gøre din hverdag lettere. https://addons.mozilla.org/da/firefox/  

Tak for linketYes

Lige nu skal jeg lige vænne mig til hastigheden i Firefox, som er utrolig meget hurtigere end IE. superBig Smile

Hilsen

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe så skal du glæde dig til at prøve med Chrome... jeg vil påstå at forskellen mellem IE-FF er ca. den samme forskel som er mellem FF-Chrome, til Chromes fordel :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Wisby Andersen:

Hehe så skal du glæde dig til at prøve med Chrome... jeg vil påstå at forskellen mellem IE-FF er ca. den samme forskel som er mellem FF-Chrome, til Chromes fordel :-)

Ja det vil jeg se frem til, lige nu er jeg meget glad for Firefox, som både er hurtigere og mere stabil end IE Big Smile

Hilsen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)