Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges til wysiwyg editor til portal/forum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter gode råd til valg af en wysiwyg editor til opbygning af en portal/forum.

Jeg leder efter en editor eller et program hvor jeg kan lave en forholdvis simpel portal uden at have kendskab til programmering, der skal kunne indbygges et login system til medlemmer, mulighed for visning af videoer samt mulighed for at køre afstemninger.

Det behøver ikke at være en gratis editor eller program, det vigtigste er at det er nemt at gå til.

Så er der nogle herinde der selv har lavet et forum i samme stil, eller kan anbefale et godt program, vil jeg sætte pris på at høre fra jer.

Mvh Niels

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den ser god ud til formålet, kan man lave noget der ligner uden at programmere?

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep denne side er bygget op i et CMS system hvor det eneste man egentlig skal gøre er at finde et flot tema som man synes passer til ens side og så skrive tekst og begynde  at skrive.

Man skal dog have lidt teknisk snilde da man har behov for et webhotel hvor du kan have din side liggende.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

gustav1994:

Jep denne side er bygget op i et CMS system hvor det eneste man egentlig skal gøre er at finde et flot tema som man synes passer til ens side og så skrive tekst og begynde  at skrive.

Man skal dog have lidt teknisk snilde da man har behov for et webhotel hvor du kan have din side liggende.

 

Hej Gustav

Tak for dit svar, jeg leder netop efter et system hvor man kan styre forummet uden kendskab til programmering, så jeg vil prøve systemet.

Ja det tror jeg også godt kan bruges til mit formål.

Tak for svarene

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)