Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må ikke få flere søgeord på Adwords

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg er ved at eksperimentere med min Adwords konto for at finde ud af, hvilke ord der virker bedst, og har nu ramt loftet for antallet af søgeord på min konto. Er der nogle, der ved om man kan få loftet hævet? Eller må man have flere søgeord, hvis man opretter en "udenlandsk" konto?



Håber I kan hjælpe.



Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Chris

Loftet for AdWords er 2000 ord.

Man skulle næsten tro, at du har brugt min www.Keyword-booster.com, den kan hurtigt få antallet deropefter

 

Svaret er meget simpelt: Du opretter simpelthen en ny annoncegruppe og så har du igen 2000 søgeord til din rådighed... og så må du dele ordene i 2 grupper.

 

Mvh,

Christian

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

 

Jeg har masser af annoncegrupper med 2000 ord i hver, men jeg har ramt loftet samlet set. Har du erfaringer med det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skriver til AdWords support, burde det være muligt at få loftet hævet. Jeg har ikke hørt om nogen der fik afslag, men jeg ved da ikke om de vurdere på hvorvidt du er en stor nok kunde :)

Keyword-booster virker godt nok noget simpel. Sætter henholdsvis [] og "" om samt tilføjer et "s" og en pokkers masse linieskift. Jeg forstår ikke ideen i det - især ikke, hvis man bruger danske ord.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Chris

Nej, den grænse er jeg ikke løbet ind i.

Det virkser som om, du under alle omstændigheder skal til at få ryddet op... kikke på, hvilke søgeord, der konverterer og hvilke, der bare er en udgift for dig.

 

Da jeg testede søgeord til www.EffektivMarkedsfoering.dk var jeg oppe på lidt over 3.500... men efter at jeg har kikket på konverteringen, så er de reduceret til 60 !... så de mange søgeord burde ikke fortsætte for altid. 

 

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tommy: Jeg prøver at skrive til Adwords support - er ved at blive en rimelig kunde, så mon ikke de vil hjælpe )

 

Christian: Jeg skal også have rodet op i dem, men de skal lige køre et stykke tid først, så jeg ved, hvilke der er rentable, og hvilke der ikke er.

 

Tak for hjælpen begge to.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy.

 

Ja... det er stadig en Beta... vedrørende "s" erne, så kan du jo slå dem fra, når du bruger den til danske søgeord.

Mvh,

Christian

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
det problem havde jeg også, og fra google har jeg fået at vide at begrænsninger ser sådandan ud:

 


- 25 kampagner
- 2.000 annoncegrupper pr. kampagne

- 5.000 søgeord pr. annoncegruppe

- 50 annoncer pr. annoncegruppe

 

Med andre ord skal du lave en ny kampagne


Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder interessant. Så hvis jeg har forstået dig korrekt, så må min konto indeholde 10.000.000 ord, bare de er fordelt, som du beskriver ( 2.000 annoncegrupper X 5.000 søgeord pr. annoncegruppe). Er det rigitgt?
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
ja, det ser rigtigt ud
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)