Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance ASP.NET Webudvikler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi har forrygende travlt i vores udviklingsafdeling, søger vi Freelance ASP.NET Webudviklere der kan hjælpe os med at løse både større og mindre udviklingsopgaver på en ad-hoc basis. Lige pt. søger vi udviklere med erfaring i Umbraco CMS til et par større projekter.

Du skal have mulighed for at komme ind på vores kontorer her i København til brief og til nogen af udviklingsopgaverne.

Så har du ledig tid så kontakt mig på askhoej(a)subsero.dk

Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Vi er 2 gamle dataloger (snart 3) som har et datterselskab i Kenya, hvor vi har adgang til en række temmeligt dygtige programmører.

Åhhh nej, tænker du sikkert. Alle disse håbefulde offshore softwareudviklingsløsninger - det har du sikkert hørt en masse dårligt om. Vi adskiller os ved at fokusere på mindre og mellemstore danske virksomheder og ved at vi tilbyder at ordne det hele via vores danske gren, som arbejder på faste dage fra jeres adresse. Dvs. du behøver ikke tænke på andet end ham der kommer og banker på din dør.

Med andre ord at det ikke alene er programmører, men også ledelse vi taler om. Vi opererer ret smalt og stiller ret store krav til vores udviklere, tilgengæld så betaler vi dem godt og flyver dem til Danmark 2 gange årligt for at sikre en god kommunikation - og så kan vi rimeligt hurtigt skalere op eller ned.

Du kan læse lidt mere om os på www.isys.dk

Hvis det har interesse så byder jeg gerne på en kop kaffe, ligesom jeg selvfølgelig gerne kommer forbi dig. Helt uforpligtende og måske blot som et alternativ til det du havde i tankerne.

Lad høre. 

mvh. Kristian Mogensen (tlf. 7027 0017)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)