Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nystartet virksomhed til bachelorprojekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Fra  dmkjr.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Jeg er i gang med at skrive min bachelor afhandling på HA(almen) hvor jeg skriver om billig markedsføring for nye virksomheder. Den handler om markedsføring via Facebook, Twitter, Youtube og blogs, samt om søgemaskineoptimering.

For at gøre opgaven mere konkret, ønsker jeg at skrive udfra en nystartet virksomhed. Disse er dog ikke lette at finde, så derfor prøver jeg herinde :)

Det jeg søger er en nystartet virksomhed, som befinder sig på B2C markedet, har bestemt sig for målgruppe og overvejet markedsføring.

Som tak for hjælpen, vil I/du selvfølgelig få en kopi af bachelorprojektet hvor I en fastlagt strategi vil kunne læses. Så kan man jo altid implementere den hvis det skulle have interesse :)

Håber nogen vil hjælpe, på forhånd tak!

Med venlig hilsen

Thomas Larsen
thomas@fuzzi.dk

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det kan være vi kan finde ud af noget da jeg er involveret i en fuldstændig nystartet virksomhed med store ambitioner - dvs der er kort fra ord til handling og markedsføringen er noget vi er i gang med at fastlægge i disse uger med hjælp af et københavnsk reklamebureau. Vi skal naturligvis omkring de sociale medier og kan godt bruge hjælp til dette, da vores midler/prioriteringen af disse  ikke rækker til professionel hjælp hele vejen (indenfor de sociale medier)

Vi kan muligvis hjælpe hinanden - noget af det hvor du decideret kommer til at arbejde "hands on" og kan være med til at bygge vores projekt op. Ved ikke om det er for konkret eller om du havde håbet på en mere teoretisk indgang Big Smile

Skriv en PM hvis det har interesse

 

Mvh

Anders Jørgensen

Fra Århus C
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Fra  dmkjr.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fundet en virksomhed, der ønsker at samarbejde :)

Er helt overvældet over interessen herinde fra, burde have fundet denne side noget før.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)