Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics henvisningskilder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg har installeret Google Analytics på min weblog lidt for sjov, og for at se hvad jeg kan bruge statistikerne til.

Jeg kan se af der ind imellem kommer enhenvisning her fra Amino, og det er jo dejligt.

Problemet er bare, at når jeg forsøger at finde ud af hvilket indhold der er blevet henvist fra på amino, ja så står der bare: "/idealbb/view.asp".

Samme problem er der med mange andre websites, hvor adressen som den besøgende egentlig er henvist fra hedder noget med "example.com/post.aspx?ID=3453". Her vil jeg også bare få at vide at den besøgende er kommet fra "example.com/post.aspx" og det kan jeg jo ikke rigtig bruge til så meget :-)

Er der nogen af jer der ved om man kan få mere detaljeret info omkring hvad der står efter "?" i den henvisende adresse?
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten

 

Grunden til at du fra Amino ser view.asp som kilde, er fordi Amino er et dynamisk website. Det betyder, at der ikke ligger en HTML fil som Martin Thorborg sidder og laver for hvert indlæg. :) Det sørger serveren for, og indlægene lagres i en database, som der hentes fra. Nøjagtig det samme gør sig gældene med example.com/post.aspx?ID=3435...

 

Det der er efter ? er informationer om hvilket indlæg/produkt osv. der skal hentes. ID=3435, betyder sikkert, at den skal hente debatindlæg fra databasen hvor ID''et er = 3435.

 

Hvis du vil have mere detaljeret information, kan du jo gå ind på siden, og se hvad den indeholder - så finder du sikkert dit link...

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg er med på at den dropper alt efter ? fordi den slår op i en database, men derfor er det jo stadig interessant for mig at vide lige præcis hvilket indlæg fra amino der får folk til at klikke på linket i min signatur.

Kan det ikke lade sig gøre at se det fra Google Analytics?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Morten-> Det kan sikkert lade sig gøre med betalingsversionen af Analytics. Jeg bruger selv mit helt hjemmelavede statistikmodul, og der får jeg også at vide, hvilken tråd mit link er nævnt i. Det er ikke svært at klaske et minimalistisk systm sammen..

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der en betalingsversion af Google A.?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-11-2006 12:55:12
Forfatter: pbtryk.dk
Morten-> Det kan sikkert lade sig gøre med betalingsversionen af Analytics. Jeg bruger selv mit helt hjemmelavede statistikmodul, og der får jeg også at vide, hvilken tråd mit link er nævnt i. Det er ikke svært at klaske et minimalistisk systm sammen..


Jeg har også mulighed for at benytte AWstats fra mit webhotel, men det ville bare være lækkert at have det bundet sammen med de andre features i Analytics.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)