Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web site og ingen kunder

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Haelp!!!! Min e-butik startede for ca. et aar siden med et meget beskedent web site, 1 side paa engelsk og et par mdr senere 1 paa dansk. Jeg fik et par henvendelser om ugen, men har ikke haft nogen i 2 mdr. For 2 mdr siden lancerede jeg det nye site som nu omfatter 30 sider, men jeg hoerer ikke en lyd!


Jeg saelger sejlerferier i Caribien og sidder her paa de Britiske Jomfruoer og sveder i 28 grader - undskyld - og min forretning ER saesonbetonet, men nu skulle der vaere gang i den og det er der ikke!


Jeg har faaet diverse venner til at oversaette til forskellige sprog, men da jeg proevede at tjekke hvordan min italienske version gjorde sig paa Google kom den slet ikke op!!!


Jeg sad paa en lille baad og gyngede rundt i Karibien da hele internettet tog fart, saa hvis der er nogen som gider hjaelpe en uvidende, kan I saa ikke goere det paa godt gammelt dansk?


 


Mange varme!!!! hilsner

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
En rigtig god start vil være at give os adressen til dit website?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Du starter med at gå under Administration - "Ret min profil" og nede i din signaturboks indsætter du så følgende,

<a href=http://www.domain.com>DEN TEKST DU VIL HAVE  VIST</a> hvor domain.com er dit domæne. Gør du det, bliver der indsat et link til din side i bunden af hvert indlæg du skriver, hvilket er med til at gøre din side synlig på Google. Vil du gerne findes på rejser, så kan du evt. skrive, Rejser til Caribien, istedet for, "DEN TEKST DU VIL HAVE  VIST".

Giver det mening? Resten vil jeg overlade til de søgemaskine-guruer der sidder herinde, de er meget bedre til det ;)



Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 


Hej Ulla!


 


Ja, man kan godt blive helt misundelig. Sidde i så dejlige omgivelser, men så kommer man lige i tanke om orkansæsonen, er det ikke ved de tider, hvor det så småt begynder?


 


Jeg er nok ikke den bedste til at hjælpe, men her lidt til at sammenligne med.


 


Min kone har en hjemmeside hvor hun sælger sit keramik.


Denne side er nu flyttet til en anden udbyder, og lavet helt om.


Den gamle hjemmeside kørte fint nok med søgeord, der blev fundet hos Google og andre søgemaskiner.


Den ”nye” , der hedder det samme, og som nu er ca. tre måneder gammel finder Google ikke, men stadig kommer de gamle sider op.


 


Nu arbejder vi helt vildt med søgeoptimering og annoncering på Google, og håber så at det snart begynder at give resultater.


 


Et par link du måske kan bruge er:



 


Mange kolde og blæsende hilsener


Erling


Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Ulla.

 

Jeg har været inde at kikke på jeres hjemmeside og har nogle betragtninger omkring, at du ikke hører så meget:

Hvor mange har råd til at tage på ferie i Caribien om året. Dvs. hvor mange bruger overhovedet tid på at undersøge mulighederne for at leje en båd i Caribien?

Udlejning af både er i hård konkurence, så det er altså et konkurencepræget marked du er inde på i det hele taget.

 

Ved du, hvad folk skriver på Google, når de skal finde netop jeres ydelser?

 

Er jeres sider optimeret til at blive fundet på netop de fraser, som folk søger på?

 

Har I overvejet stratetiske samarbejder med de, der får turisterne til Caribien?

 

Mvh,

Christian

 

 

 

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ulla

 

Følgende søgninger på Google bringer IKKE din side op:

"Bådudlejning caribien", "Bådudlejning karibien", "Bådudlejning jomfruøerne", "Bådudlejning st thomas"

"Bådleje caribien", "Bådleje  karibien", "Bådleje  jomfruøerne", "Bådleje st thomas"


"Sejlerferier karibien", "Sejlerferier jomfruøerne", "Sejlerferier st thomas"


"Sejlerferie caribien", "Sejlerferie karibien", "Sejlerferie jomfruøerne", "Sejlerferie st thomas"

 

Jeg vil på det kraftigste anbefale af du opretter Google adwords på disse termer (samt andre relevante), så dine kunder har en chance for at finde dig. Udover "sejlerferier caribien" har jeg lidt svært ved at finde søgninger som rent faktisk bringer dit site frem på Google. Ved du hvor mange besøgende der ca. er på hjemmesiden om måneden?

 

/Jesper



Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
PS.

 

Skiftede du domænenavn da du fik nyt website? Dette ville kunne forklare faldet i antal henvendelser.

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

Ja, der er mange mennesker som har raad til at tage til Kariben, kig engang paa priserne og sammenlign med andre rejsetilbud. Hvorfor mener du at "udlejning af baade er i haard konkurence"?

Ja, jeg ved nogen af de ting som folk vil soege paa for at finde baade og nej sitet er ikke optimeret, det er det jeg soeger hjaelp til!!!!

Hvem er det du mener faar turisterne til Caribien? Jeg har kontaktet de relevante rejsebureauer.

Mange hilsner

Ulla

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil mene, at du google adwords er vejen frem for dig lige nu... Her vil du få respons hurtigt.

En gennemgribende søgeoptimering vil herefter sikkert også være fordelagtigt.

:)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Ulla.

 

Grunden er, at jeg driver www.BestHawaiiRentals.com , og det er fra mail korrespondance fra folk, der ville linke sammen med mig, der har givet mig dette indtryk. Du skal ikke lægge så meget i det, da jeg vil tro, at folk FØRST tænker "Karibien" og SÅ bådudlejning.... og på Karibien kunne jeg forestille mig at konkurencen er begrænset.

Rejsebureauer er fint... men også hjemmesider, der har med Karibien at gøre vil være oplagt.
Lige som Simon Faaborg, så synes jeg også, at du skal starte ud med AdWords. Når du så ved, hvad folk faktisk søger på, kan du optimere hjemmesiden til disse ord.
Du kan læse mere på min side Effektiv Markedsføring om, hvordan du får flere besøgende på din hjemmeside.

Hvis du har brug for hjælp til det praktiske, så er du velkommen til at sende en mail.

 

 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)