Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web site og ingen kunder

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
En nødløsning kunne være, at du fik oprettet en info-side om sejlture eller ferier i Karibien, og derigennem vise "ads" til at leje en båd?

Så kan du nemlig implementere andre søgeord, der måske er mere brugte. Fx exotisk mad... ting man kan se når man sejler, eller bare besøger stederne, tips til at skåne huden mens man solbader på båden... og så placerer du en mega-nice ad til hvordan man kan leje en båd. Eller måske bare en henvisning til booking-sektionen på dit website?

 

Folks idéer skal nogle gange "fristes" for at de falder med på den.

 

Held og lykke

Louise

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Erling,

Tak skal du ha''. jeg vil kigge naermere paa de links du har anbefalet mig. Det ser ud som om at det stort set drejer sig om uddannelse, saa jeg maa tilbage til skole baenken!

Ulla

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Tusind tak for at du har brugt tid paa at lave denne research!

Sejlerferie karibien #2
sejler ferie Caribien #27 og med det foerste indirekte link som #3
Sejlerferie St. Thomas kan jeg heller ikke finde mig, hvilket jeg ikke forstaar da begge er keywords. Men det er jo problemet at jeg ikke forstaar disse soegemaskiner. Jeg vil tale med min web master om Adwords. Tak for raadet.

Jeg har lige vaeret paa baad messe paa St. Thomas og spurgte en kollega som har stor succes med sit web site. Hun fortalte mig at man kan have op til 15 <title> og det er faktisk hvad hun selv har www.inthewild.org saa maaske skulle jeg proeve det. Jeg fik det raad fra en anden "amino'' at skrive title med fed skrift.

Jeg skal lige have mine statestikker fra fra min webmaster foer jeg kan svare paa hvormange besoeg, saa jeg vil gerne have lov til at vende tilbage. Jeg tror det er ca. 200

Mange hilsner

Ulla

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Nej, jeg har ikke skiftet domaenenavn.

Venlig hilsen

Ulla

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise,

Tak for dit raad. Hvor mener du at jeg skal oprette denne info side?

Ulla

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Jeg har lige snakket med min web master:

da jeg startede for et aar siden havde jeg ca. 13 henvendelser/dag og en del henvendelser, maaske 1/dag. Nu er der 74 hits om dagen og jeg har haft 2 henvendelser i 2 mdr!!!!!!!!!!!!!!!! og de var begge i sidste uge. Sitet har det samme indhold som for 1 aar siden, bortset fra at det er blevet udvidet betydeligt. Jeg tror min "web guru" er god til det han goer, men han indroemmer at han ikke ved hvad der er galt. Alle ideer er mere end velkomne!!!!!!!

Ulla

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ulla Ulla

 

Nu må du også huske, at der er den "gammeldags" metode til at finde kunder, som f.eks at kontakte diverse rejsebureauer ol., som kunne være interesseret i dine rejser. Det er jo ikke altid nok at stole på, at folk søger efter charterrejser til Jomfruøerne, hvis det på forhånd aldrig har faldet dem ind at søge efter det. Måske du også skulle reklamere på strategiske steder, hvor folk der har råd til den slags rejser finder "befinder sig".

 

Bare lige hvad der faldt mig ind.

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David,

Tak for dine raad. Jeg har faktisk kontaktet de relevante danske rejsebureauer, sejler blade (som ikke engang gider at svare) osv. Jeg havde en stor artikel i Jyllands Pesten i Feb og skriver i oejeblikket med en journalist som er meget intersseret. Har du forslag til hvor jeg skal annoncere??

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-11-2006 20:17:56
Forfatter: Landflygtig i Caribien
Hej David,

Har du forslag til hvor jeg skal annoncere??



Internetsider for sejlere
Google Adwords
Bladet bådmagasinet.
Havnelodsen.

Benyt evt. pressemeddelse ifbm. eksemplevis bådmagasinet eller avisernes fritidssektioner.

/Tim
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ulla

En tanke der strejfede mig:

Har din kjontaktformular ændret sig undervejs?

På mig virker den ret intimiderende, forstået på den måde at der er 12 felter jeg skal udfylde med rejsedage og jeg skal komme efter dig. Det er vigtigt at markere de felter der SKAL udfyldes, så brugerenn omvendt kan se hvilke der ikke behøver udfyldes. Mange dropper sikkert at henvende sig fordi de ikke har så konkrete informationer klar, eller det virker for forpligtende med felterne.

Forslag: Opret et nyt menupunkt "Booking" der indeholder de felste af disse punkter, og reducer felterne under Contact til det mest nødvendige (Navn, email, evt. tlf, evt skype, meddelelse).

 

Mvh Jesper

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)