En nødløsning kunne være, at du fik oprettet en info-side om sejlture eller ferier i Karibien, og derigennem vise "ads" til at leje en båd? Så kan du nemlig implementere andre søgeord, der måske er mere brugte. Fx exotisk mad... ting man kan se når man sejler, eller bare besøger stederne, tips til at skåne huden mens man solbader på båden... og så placerer du en mega-nice ad til hvordan man kan leje en båd. Eller måske bare en henvisning til booking-sektionen på dit website? Folks idéer skal nogle gange "fristes" for at de falder med på den. Held og lykke Louise |
Ny web site og ingen kunder
Tak skal du ha''. jeg vil kigge naermere paa de links du har anbefalet mig. Det ser ud som om at det stort set drejer sig om uddannelse, saa jeg maa tilbage til skole baenken! Ulla |
Tusind tak for at du har brugt tid paa at lave denne research! Sejlerferie karibien #2 sejler ferie Caribien #27 og med det foerste indirekte link som #3 Sejlerferie St. Thomas kan jeg heller ikke finde mig, hvilket jeg ikke forstaar da begge er keywords. Men det er jo problemet at jeg ikke forstaar disse soegemaskiner. Jeg vil tale med min web master om Adwords. Tak for raadet. Jeg har lige vaeret paa baad messe paa St. Thomas og spurgte en kollega som har stor succes med sit web site. Hun fortalte mig at man kan have op til 15 <title> og det er faktisk hvad hun selv har www.inthewild.org saa maaske skulle jeg proeve det. Jeg fik det raad fra en anden "amino'' at skrive title med fed skrift. Jeg skal lige have mine statestikker fra fra min webmaster foer jeg kan svare paa hvormange besoeg, saa jeg vil gerne have lov til at vende tilbage. Jeg tror det er ca. 200 Mange hilsner Ulla |
Nej, jeg har ikke skiftet domaenenavn. Venlig hilsen Ulla |
Tak for dit raad. Hvor mener du at jeg skal oprette denne info side? Ulla |
Jeg har lige snakket med min web master: da jeg startede for et aar siden havde jeg ca. 13 henvendelser/dag og en del henvendelser, maaske 1/dag. Nu er der 74 hits om dagen og jeg har haft 2 henvendelser i 2 mdr!!!!!!!!!!!!!!!! og de var begge i sidste uge. Sitet har det samme indhold som for 1 aar siden, bortset fra at det er blevet udvidet betydeligt. Jeg tror min "web guru" er god til det han goer, men han indroemmer at han ikke ved hvad der er galt. Alle ideer er mere end velkomne!!!!!!! Ulla |
Hej Ulla Ulla Nu må du også huske, at der er den "gammeldags" metode til at finde kunder, som f.eks at kontakte diverse rejsebureauer ol., som kunne være interesseret i dine rejser. Det er jo ikke altid nok at stole på, at folk søger efter charterrejser til Jomfruøerne, hvis det på forhånd aldrig har faldet dem ind at søge efter det. Måske du også skulle reklamere på strategiske steder, hvor folk der har råd til den slags rejser finder "befinder sig". Bare lige hvad der faldt mig ind. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Tak for dine raad. Jeg har faktisk kontaktet de relevante danske rejsebureauer, sejler blade (som ikke engang gider at svare) osv. Jeg havde en stor artikel i Jyllands Pesten i Feb og skriver i oejeblikket med en journalist som er meget intersseret. Har du forslag til hvor jeg skal annoncere?? |
Internetsider for sejlere Google Adwords Bladet bådmagasinet. Havnelodsen. Benyt evt. pressemeddelse ifbm. eksemplevis bådmagasinet eller avisernes fritidssektioner. /Tim |
Hej Ulla En tanke der strejfede mig: Har din kjontaktformular ændret sig undervejs? På mig virker den ret intimiderende, forstået på den måde at der er 12 felter jeg skal udfylde med rejsedage og jeg skal komme efter dig. Det er vigtigt at markere de felter der SKAL udfyldes, så brugerenn omvendt kan se hvilke der ikke behøver udfyldes. Mange dropper sikkert at henvende sig fordi de ikke har så konkrete informationer klar, eller det virker for forpligtende med felterne. Forslag: Opret et nyt menupunkt "Booking" der indeholder de felste af disse punkter, og reducer felterne under Contact til det mest nødvendige (Navn, email, evt. tlf, evt skype, meddelelse). Mvh Jesper |