Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop ønskes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg har webshoppen http://www.houseofkids.dk og vil rigtig gerne høre jeres mening om sitet. Både hvad der er godt og skidt. Jeg startede shoppen for et år siden da der manglede nogle gode shops med børnetøj – siden da er markedet blevet oversvømmet og det kræver en del at have en god position. Jeg startede ikke shoppen for at mine egne børn skulle have tøj :·) men fordi jeg brænder for at udvikle det og se hvad det kan drives til.

Det går dog lige nu rigtig godt og jeg har indenfor de sidste par måneder ansat to medarbejdere på fuld tid. Een til det administrative og en til at styre lager, forsendelse osv. Det har jeg gjort for at jeg selv kan fokusere på markedsføring og optimering af sitet.

Nu skal jeg så igang med dette, og vil rigtig gerne høre jeres feedback på siden. Hvordan er brugervenligheden? Hvordan er det at ankomme på sitet? osv. Alle bemærkninger modtages meget gerne og også gode råd til ændringer og lign.

Mange hilsener Helle

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle

Først så gå ind under "Administration" - "Ret min profil" og derefter ned til den lille signaturkasse hvor du indsætter følgende,
<a href=http://www.domain.com>DEN TEKST DU VIL HAVE  VIST</a> hvor domain.com er dit domæne. Eks. kan der stå <a href=http://www.houseofkids.dk>Børnetøj</a> Så vil der komme en signatur i alle dine indlæg, og disse vil linke til din side, hvilket er noget Google rigtig godt kan lide.

For at gøre det hele mere besværligt, indsætter du <br> oven over din signatur også inde under "Ret min profil", altså,

<br>
<br>
<a href=http://www.houseofkids.dk>Børnetøj</a>
Jeg håber det giver mening. *Kigger lige på din shop, og vender tilbage* :)



Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig flot butik - god udnyttelse af Dandomains standardshop. Her kommer lidt krudt fra hoften.


  • Forsiden er har en fikset højde og ingen mulighed for at scroll. Så såfremt folk sider på en mindre skærm - ja så kan de ikke se f.eks. e-handelsmærket. Kan godt se at det vil komme til at gå på komprimi med designet.

  • Bund scroll i produkt-menu. Ser knapper i menuen er blevet en smule for bredde i forhold til hvad du har givet den af plads. Kan evt. lidt komme uden om ved at sige der ikke må komme nogen scrooles i menuen.

  • Bund scroll i produktlisten.

  • Tager I imod Dankort? Så vil jeg klart sætte et Dankort ind i toppen af siden, sammen med e-handelsmærket. Så kan folk hele tiden se dette og blive bekræftet i det er et sikkert sted at handle. Og måske også de andre kort i bruger. Dette er faktisk et krav fra PBS - så nok en god ide at få det gjort inden de finder ud af det.

  • Vil I gerne have folk ringer til jer? Ha'' firmanavn, adresse, email og telefon nummer på bunden af alle sider. Så er folk sikker på hvem afsenderen er. Så er det lidt at tage kontakt til jer. Denne bundlinie kan I sætte til at linke til kontakt.

  • Under kontakt formularen er der ikke mulighed for at sende en mail direkte via en formular. Dette gør at folk der ikke har outlook eller andet på computeren, skal kopiere jeres emailadresse, går til f.eks. hotmail, logge ind og sætte email adressen ind og så skrive en email. I stedet burde der være en formular hvor folk blot taster deres navn, email og besked ind. Så sender den til jer. Dette har jeg blandt andet lavet til www.bodylab.dk - fik deres antal af henvendelser til at stige.

  • Klikbart logo. Folk er efterhånden opdraget til at man kommer til forsiden ved at klikke på logoet.


Men ellers en fin side - god udnyttelse af et standard system.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg prøvede lige at tippe mig selv


  • Hvis folk glemme hvad der skal tastes i et felt og går væk fra det igen uden at taste noget bliver det ved med at være blankt. Se evt. her hvor man taster email og kode ind - http://www.spanskevine.dk/ der hvis folk fortryder så kommer der til at stå hvad de vil sende igen. En anden måde er også at bare at skrive over feltet hvad der skal stå deri - burde jo ikke være noget problem der.

  • Emailen som jeg modtager ved et tip - har følgende afsender:
    Kristian Sørensen ~ House Of Kids - hg (a) guldmann-design.dk
    Hvilket jo gør at det ser lidt ud som om jeg er en del af House Of Kids og ikke mindst bliver det sendt fra din email adresse for et andet firma du har. Tror det sender lidt forkerte signaler. 
       
  • Selve emailen ser således ud:

    Til Krisitan Sxrensen
    Kristian Sxrensen har sendt dig dette link som et tip.
    http://www.houseofkids.dk
    Med venlig hilsen
    houseofkids

    Måske den skal formuleres lidt frække. F.eks.

    Hej Kristian Sørensen,
    Jeg har fundet en lækker børnetøjsbutik på nettet, den bugner med de sødeste sutsko.. bla bla bla.
    Med venlig hilsen
    Kristian Sørensen
       
  • Tror faktisk at idet du står som afsender at det kan betragtes som en smule spam.    
  • For det sidste blev tippet taget af mit spam-filter. Men måske ved rettelse af de ting vil de smutte igennem




Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
"GRATIS magasin til alle vore kunder
Første udgave af det nye livsstilsmagasin »Os med børn« er på gaden. Vi har lavet et samarbejde så du kan få magasinet leveret gratis med din bestilling.
Magasinet kan bestilles her."

Ovenstående er en kanon ide. Et godt sammarbejde, der giver ekstraværdi til dine kunder. Men når man trykker på linket, bliver man sendt til en side, hvor der står "Der er ingen varer i denne katagori.".
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle

 

Hvor er det dejligt at høre, at det går godt for dig, specielt efter Trendybabys konkurs.

 

Jeg synes det er en super flot side du har, forsiden er meget indbydende, og giver lyst til at gå videre. Jeg kan også rigtig godt lide den måde du præsenterer dine varer.

 

Der er vist en der har nævt det med synlig Dankortlogo, og så skriver du at det koster 25 kr at få leveret varerne i Danmark, hvad med Grønland, som vel i pricippet er en del af Danmark?

 

Butikken er E-mærket, hvorfor ikke reklamere mere tydeligt med det? Det er på forsiden, men de fleste kunder er der forhåbentlig ikke særlig længe, og jeg opdagede det ikke før jeg læste det under leveringsbetingelser.

 

Men som sagt, en rigtig lækker butik.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :


Tusinde tak for foreløbig feedback. Der er en del af tingene som er nævnt som jeg slet ikke har tænkt over – så det er virkelig supergodt at man sådan kan gå ind og få kigget sin shop efter i sømmene.... Jeg vil absolut ændre en del af de ting I har skrevet :·)

Mange hilsener Helle
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle,

 

jeg ville også gøre brug af at din butik er godkendt med e-mærket, og så ville jeg nok prøve at vise produkterne bedre frem i butikken. Som jeg ser det på min skærm, så er billederne af produkterne ikke så skarpe igen, det ser lidt grynet ud, og det ville være fedt at kunne se nærbilleder af tøjets specielle mønstre, knapper osv. Du har en del tøj, som næsten kræver at man ser det tæt på for at finde ud af om det er noget for dig eller ej, men jeg synes lige, den der sidste nærbillede-ting kunne være et hit for dine kunder.

 

Ellers har jeg altid været glad for din butik, jeg har handlet hos dig et par gange :) Dit design er ikke så meget min stil, men det er meget, meget pænere og let at finde rundt i, i forhold til andre netbutikker med samme produkter som du sælger. Cadeaux til dig!

 

Kh sumzum-Maria

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle

Som Maria er inde på er designet en smagssag, men ellers er din side lækker at navigere i og det er rigtigt fedt at man kan klikke produktbilleder op i stort, men kan du få bedre opløsning og detaljer på er du fremme i eliten. Du har ellers tænkt på mange detaljer og informerer godt.

mvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle

 

Velkommen til Amino  Jeg vil også gerne give dig et par ord.. Og jeg må sige, at jeg syntes at din shop er rigtig lækker og du har virkelig forstået det... Jeg har faktisk fulgt dig fra starten og set udviklingen i din butik og der er bare sket meget i positiv retning. Så virkelig  til dig...

 

Jeg kigger så ofte hos dig, at jeg nok ikke er den rette til at komme med kritik, men jeg er ikke itvivl om at din butik findes, så din position på markedet må være god..

 

Ja, det var så bare lutter roser, men dem skal der jo også være plads til, ikke

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)