Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsk - og få hvad du vil have

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lamslået over Margrethes intuition om mig ved en enkelt kommentar. (  3(:-)  )

Har under ingen omstændigheder anmodet om noget gratis, men ville pointere tiltrækningseffekt i forhold til hvad han tilbyder.

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hawdaresh:

Lamslået over Margrethes intuition om mig ved en enkelt kommentar. (  3(:-)  )

Har under ingen omstændigheder anmodet om noget gratis, men ville pointere tiltrækningseffekt i forhold til hvad han tilbyder.

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Her er hvad du tidligere skrev;

Hej Forfatter

Du kunne som udgangspunkt tiltrække os ved at give en gratis prøvelse på 2 kapitler eller afsnit :)

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser Loven om tiltrækning som en helt naturlig ting. Det hele giver jo sig selv - nogle mennesker skal bare lære at være opmærksomme i dagligdagen på »godt givet ud kommer godt igen«.

Men een ting som jeg engang læste (i den der amerikanske bog som jeg ikke lige kan huske navnet på) synes jeg er noget pjat. Det var et kapitel som handlede om eksempelvis at finde en ledig parkeringsplads. Man skulle hjemmefra visualisere en ledig parkeringsplads - gerne tæt ved indgangen hvis man ville parkere der. Hvis man troede nok på at den var der når man kom - så ville det ske.

Lige præcis der bliver det lidt for låddent for mig. Som om Birthe eller Ruth vil undgå »min« parkeringsplads - eller skynde sig at handle, for Helle kommer om 7 minutter.... Den holder bare ikke.

Men superfint at der kommer en bog - til dem som gerne vil fordybe sig i det - og lære at blive bedre til at være positive og optimistiske i hverdagen :·)

Alt held og lykke med den nye bog Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)