Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anskaffelse af kapital til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

En ven og jeg har en ideen om en lidt anderledes bettingside, hvor vi nu har undersøgt en del ang. licens og om selve siden. Nu er vi kommet til hvordan vi får fat i nogle penge til projektet. Som det ser ud nu har vi ikke pengene til at starte projektet selv, så som jeg ser det er der to muligheder; 1) vi låner pengene i banken, 2) vi får en 3. mand til at skyde penge i projektet. Men da vi begge kun er 21 så er vi ikke helt sikre på fordele, ulemper ved valgene. Og mulighederne for de to valg, om det er muligt at få et godt lån til os, og sidst, hvordan man evt. skaffer en investor når man ikke lige har et særligt stort netværk.

Med venlig hilsen

Tobias

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I en forretningsplan og ved I hvor mange penge I mangler. Har I f.eks. undersøgt hvad det koster at få en spillelicens og har I kalkuleret med hvor svært det er at skaffe trafik til et bettingsite, da AdWords, Bing, Yahoo, Facebook Ads osv. er udelukket.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, har snakket med et firma som yder offshore spillelicens løsninger. Og nu er det ikke mig som har styr på IT'en, men ja er heller ikke de sider vi har tænkt på, men mere fodboldsider og lign.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias.

Jeg har i andre tilfælde rejst kapital til portaler/Internet projekter, og kender da en række prof. investorer der investerer i denne type projekter. Pt. arbejder jeg på to projekter af lignende karakter.

Skriv en privat besked eller en e-mail, hvis du ønsker svar på spørgsmål.

Mvh Thor Mønsted (tm@virksomhedsguide.net)

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)