Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

For et år siden startede vi en webshop uden megen erfaring og uden at være eksperter. Det har siden vist sig at den har et stort potentiale og er godt besøgt.

Hvad vi har gjort op til nu mht. markedsføring er at vi har købt Adwords hos Google for et meget lille beløb netop fordi vi ikke er bedre. Vi er nu i den situation at vi bliver kimet ned af sælgere der vil sælge os adwords produkter til den store guldmedalje og jo flere vi snakker med det større bliver vores forvirring og troværdigheden for disse firmaer og sælgere falder gradvist med opringningerne.

Vi er ikke i tvivl om at vi skal ud og markedsføre os mere og til det søger jeg et råd fra andre her på Amino som har en større viden og erfaring indenfor dette, dermed ikke sige at budgettet og pengepungen bare står åben tingene skal jo hænge sammen. Men er der nogle der kan anbefale firmaer eller personer som er troværdige og gode at arbejde med da dette for os virker som en jungle.

På forhånd tak. 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger nej altid til dem ringer for det er ikke lige frem den måde at vise , man er god til at udvise man er god til sit job.

De par stykker der har ringet til

De sagde de ville levere den bedste pris i samtalen med dem ,

kontrakten stod 4 kr .. klik som var med klik intet om , hvad de skulle give per klik reelt

Da jeg gav de søgeordene jeg havde valgt strip , polterabend mv. og de lovet alle ord ville komme så højt som mulig og de ville finde alle mulig unikke sammensatte ord .

Dog viser sandheden da jeg spørger hvorfor ordet polterabend ikke ligger 1-3 siger de efter følgende at jeg skulle give mere da klik pris var medregnet i opsætning .

Da jeg ikke ønsket at forlænge aftalen , sagde de kunne give lavere klik pris , med jeg var ikke interesseret i 1 åring kontrakt , da de ikke , ville give mig en god pris fra start af, derved har de bare taget den højeste mulig pris og ingen service i de ville vises de ville laver en opsætning hvor de prøver at overtale mig til fast aftale , det får man tit et indtryk , af nogle ringer for , de vil sælge et produkt , der er billigt og jeg bliver i aftalen , derved viser de en god service , sådan er virkeligheden bare ikke , har jeg fundet udad

Desuden i samtalen sagde de at de kom fra google af , fik jeg indtryk af , da de sagde fra google af , de havde direkte aftale med i google Dublin Irland , hvor de holder til , praler med møder altså som om det er google selv derved der ringer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der er et par stykker her på amino, som har meget forstand på adwords kampagner, og hvordan man skal opsætte dem.

Jeg er sikker på at minium 1 af de personer vil henvende sig her, så hav tålmodighed :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

 

Tak for dit svar, det lyder som om du har gjort de samme erfaringer, jeg vil lytte til dit råd.

Tak Kikuni 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Tak for dit svar, jeg væbner mig med tålmodighed og ser hvad der sker.

 

God dag Kikuni

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kikuni

Det er en stor jungle derude, med mange gode såvel som dårlige Adwords personer. Mener du selv, at du har nogle gode produkter og en velfungerende hjemmeside, så vil der være gode mulighed for succes med Google Adwords.

Jeg kan forstå du ikke selv mener, at i har den nødvendige viden og erfaringer til at gøre brug af Google Adwords og her vil jeg da række hånden op. Jeg tilbyder iøjeblikket et gratis tjek af e-butikker Adwords kontoer, for at se om jeg kan forbedre markedsføringen.

Der er nogle tilfælde, at kunden allerede har så godt styr på det at det ikke er nødvendigt at jeg hjælper til. Skulle der være brug for hjælp, kan jeg fortælle dig hvad jeg kan hjælpe med, hvor lang tid det vil tage og hvad det vil komme til at koste dig. Alt dette "forberedelse info" skal ikke koste dig noget.

Hvis du kunne være interesseret, kan du skrive til mig på info@pinkmarketing.dk eller direkte her på Amino. Så skal jeg gladelig kigge sagerne igennem og se om jeg kan hjælpe dig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kikuni.

Må jeg høre om hvilke virksomheder der ikke lyder troværdige?

Det kunne jo være der er folk herinde, som har været kunde hos nogle af dem, og dermed måske kan anbefale dem? :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Der har været en del som jeg har ringet og dem har jeg afsluttet uden at hænge mig i deres navn, men der et som har været meget ivrige og det er Adwords Media og jo mere man går dem på klingen jo mere usikre lyder de.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)