Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 gange pengene igen indenfor en uge

Side 5 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

peter degn:

http://www.bde.es/servicio/avisos/estafa_internete.htm

God forklaring, men det er jo ik NATIONAL BANKEN, som vores ven dealer med ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Jeg har et restparti på ca. 1000stk andedunsdyner i normalstørrelse 135200cm til 199.-/stk man kan få pengene 3 gange igen ved vidersalg :-)

God lørdag allesammen

Søren

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

well skal vi så ikke bare sige af det var det.

men flemming hvis du har de penge er du velkomme til af kontakte mig så kan jeg lave et call til banke

det tager max 5 min her nede. men har lige sendt en bank note til banken omkring dit scam.

forsøg . jeg må tilstå af dem fra Nigeria de har i det mindste undersøgt tingen før de starter 

""det gør det osse svære af gemme skue  først når de skriver adressen det skal sendes til 

så opdager man det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

desværre Eslander

det er ved af være sommer her nede. du skulle have være nådet hurtigere  3-4 månder siden :p

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da en spændende historie, Flemming.

Sidder du i Spanien nu?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg har 5 tons sne som kan smeltes til vand og kommes på flasker. Jeg har dog ingen flasker, men jeg er sikker på at man vil få investeringen igen mindst 50 gang i sahara :-)

Godnat og sov godt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

haha

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim (NoTanShop):

 Jeg har 5 tons sne som kan smeltes til vand og kommes på flasker. Jeg har dog ingen flasker, men jeg er sikker på at man vil få investeringen igen mindst 50 gang i sahara :-)

Godnat og sov godt

Såfremt at hydrogen indholdet er 2 til 1 iforhold til oxygen så kunne det have interrasseStick out tongue

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming thyge hansen:

ok, for jeg er ikke interesseret i at snyde nogen, det er jeg sku for gammel til, men som sagt jeg har brugt alt jeg har.

Kunne du ikke en gang for alle give nogle oplysninger hvem du , så vi derved ved hvem du , vi er jo iværksættere og vi hjælper hinanden og vidste , vi nu tænkte at dette hele var sandt havde du nok for lang tid siden givet nogle oplysninger fakta hvem du , havde udfyldt din profil 100 % , man kunne kontakte dig havde opgivet et telefon nummer ikke hemmeligt nummer , altså taletids kort der ikke kan spores hvem du er mv.

huske opgive ikke gratis mail

husk opgive fuld adesse og rigtige

huske opgive telefon nummer ikke hemmeligt

husk opgive dokumentation bedst ligge det ud heri forum hvad det enkel papir behver ikke det hele , med vil lige vide om det hele er fup

ellers har jeg 100 par udslidte løbe sko , sælger dem for 10.000 kr og du kan prale resten af livet med du løber hverdag er super motionist er perfekt til jobsamtale da flere spørger om man dyrker aktive motion når skal have job , du kan sikkert videre sælgende dem for en million

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Eslander:

Godaften!

Jeg har et restparti på ca. 1000stk andedunsdyner i normalstørrelse 135200cm til 199.-/stk man kan få pengene 3 gange igen ved vidersalg :-)

God lørdag allesammen

Søren

Det var en lang dyneSkype-Wink (135200 cm)

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 5 ud af 9 (88 indlæg)