Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket navn skal jeg bruge til min blog

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de kreative forslag, men må indrømme, at jeg ikke er helt fanget - endnu...

Andre der har noget at byde på?

God aften

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Meier:

Takker.

Er der slet ingen der har meninger om, hvilket navn jeg skal vælge at gøre til "mit navn"?

Og er der ingen der har et bud på sammenhængen mellem mit for- og efternavn? En ledetråd der må kunne hjælpe er 'Vicevært'. Så skal I bare komme titlerne på TV/film :-D

God aften

Søren

Ham viceværten fra den danske lystspilkomedie serie "Huset på Christianshavn" hedder altså Meyer og ikke Meier ligesom du gør.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen:

Ham viceværten fra den danske lystspilkomedie serie "Huset på Christianshavn" hedder altså Meyer og ikke Meier ligesom du gør.

Jeg vil gerne sidde og hygge mig lidt med det, men jeg kan ikke rigtigt finde på noget godt indtil videre.

Jeg tænkte lidt på:

sørenmeier.dk  - det skulle forståes på den måde at der står "sørenme i er" ( med sloganet nederenunder ) "sgu også meget søde fordi ifølger med i min blog " - eller noget i den stil.

Det kan godt være at det jeg finder på noget lidt bedre senere, jeg elsker at lege med sådan noget.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


Jeg synes du skal vælge et  navneord eller stedord der enten beskriver dig, hvis bloggen er meget personlig, eller dit emne hvis bloggen er mere generel.
Du har ret i at dit navn er lidt almindeligt og ikke så "ophidsende", men vi kan jo ikke alle gå og kalde os for Sidney Lee ;-)

Et par eksempler grebet ud fra luften:
F.eks. kunne en inovativ person kalde sin blog for "Idéfix' blog" efter Obelix' lille ivrige hund
eller en hvis bloggen er mere generel om emnet iværksætteri kunne den eksempelvis hedde
"Myretuen" , da en myretue netop illustrer iværksætteri og drivkraft :)

Det har var blot to eksempler, og måske i dine ører måske ubrugelige eksempler.
Det jeg vil vise er blot, at du sagtens kan finde et form for "dækord" der beskriver dig eller din blog rigtig godt, uden nødvendigvis at skulle indblande dit personnavn i ordet.

Til sidst vil jeg gerne gætte på at dit navn har noget med serien Huset på Christianshavn at gøre ;)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg vil gerne sidde og hygge mig lidt med det, men jeg kan ikke rigtigt finde på noget godt indtil videre.

Jeg tænkte lidt på:

sørenmeier.dk  - det skulle forståes på den måde at der står "sørenme i er" ( med sloganet nederenunder ) "sgu også meget søde fordi ifølger med i min blog " - eller noget i den stil.

Det kan godt være at det jeg finder på noget lidt bedre senere, jeg elsker at lege med sådan noget.

 

Det ligger ikke i min natur at opgive noget bare lige sådan med det sammen, men jeg må desværre inderømme at jeg for en sjælden gang er løbet hovedet ind i en mur.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michael

Det er sgu fedt du gav det et forsøg og respekt for, at du vender tilbage, på trods af du ikke kom på noget, du var tilfreds med.

Tror jeg dropper, at finde på noget med mit eget navn i. Tror det bliver lidt for corny.

Overvejer istedet

   Idebloggen.dk

Hot or not?

God aften

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine inputs Kaminski. Helt sikker brugbare.

Mht. 'quizzen', så er Huset på Christianshavn halvdelen af svaret. Men mit efternavn har en yderligere forbindelse til mellemnavnet og dit svar.

God aften

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)