Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af restpartier - Tøj/sko/tilbehør

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige sat min butik til salg og skal i den forbindelse af med mit varelager. Jeg har både tøj,  tørklæder, tasker, smykkestativer, velværeprodukter m.v. Jeg har forskellige tøjmærker bla. Zoulmate, Repeat samt lidt tilbage fra Object.

Jeg har ingen billeder af varerne pt., men hvis du en dag har lyst til at kigge nærmere på varerne, så er du velkommen forbi butikken som ligger på Falkoner Alle 106, 2000 Frederiksberg, så finder vi en god pris.

Nærmere oplysninger om butikken på www.krokade.dk

Venlig hilsen

Bettina

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv haft en webshop med salg af børnetøj som jeg desværre måtte lukke!

Da jeg havde sat ophør på siden, endte jeg herinde med link: http://www.ophorsudsalg.dk/

Måske du kan finde nogle derinde du kan købe lidt billigt af?

Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en virksomhed som designer og producere smykker til børn og voksne. Kig ind på siden www.bynoer.dk   måske der er noget du kan lide og som passer ind på din hjemmeside. Jeg producere også efter ønsker, så hvis stilen passer dig, kan vi maile sammen om et evt. samarbejde.

Endvidere har jeg 90 pashmina og silke tørklæder på lager - kan desværre ikke ses på hjemmesiden, men som er super her til efteråret... dem sælger jeg for dkr. 45,- e.moms. Kommer gerne forbi og viser udvalget.

Ser frem til at høre fra dig og fortsat dejlig sommer dag til alle:-)
BY NOER v Annette

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)