Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADWORDS ...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :


 



Hej Amino''er!



 



Jeg er begyndt at kigge lidt på Adwords. Er der nogen, som i korte træk kan fortælle mig hvilke brancher, der kan få noget ud af Adwords? I samme anledning er jeg selvfølgelig også interesseret i at høre generelle fordele og ulemper samt om der findes brancher for det er decideret usmart at anvende Adwords?



 



På forhånd tak :-)



 



 




Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janne,

Adwords er på ingen måde brancherelateret, så alle bør kunne få noget ud af det. Det er dog vigtigt at gennemtænke dine kommende Adwords-kampagner grundigt for at få så meget ud af dem som muligt. Her handler det meget om at vurdere, hvad Google-brugerne vil bruge for at finde det produkt, I tilbyder (for nu at simplificere det).

Fordelen ved Adwords er, at kampagnerne kan tilpasses enhver tegnebog. Jeg har hørt om virksomheder her på Amino, der budgetterer med flere hundredetusinde pr. måned til Adwords, selv budgetterer vi med en del mindre og vi startede faktisk med kun at budgettere med kr. 600,- pr. måned så vidt jeg husker.
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :



Hej Kim, 1000 tak for dit svar.

Mit produkt er kun til salg 3 gange om året i relativ kort periode af gangen. Så før jeg investerer en masse tid i at sætte mig ind i Adwords tænkte jeg bare om der var nogen generelle retningslinier om hvilken slags produkter/sider/salg der klarede sig godt og hvilke typer der ikke klarede sig så godt.

Måske der ikke findes et klart svar på dette, men er meget interesseret i at høre jeres input :-)






Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janne,

som allerede nævnt er det ikke branchebestemt. Men især i starten skal du regne med at du skal investere en del penge - og ikke mindst tid - hvis du skal have succes med en AdWords kampagne. Det typiske scenario for en begynder udi AdWords (incl. mig selv) er at du hurtigt får en masse klik, og får brugt en pæn sum penge - men at resulatet udebliver. Årsagerne kan være mange, men for generelle søgeord er ofte en stor synder.
HUSK også at det eneste AdWords gør, er at skaffe besøgende ind på din hjemmeside. Derefter er det din hjemmeside der skal gøre arbejdet - hvad enten det nu er et egentligt salg eller det "blot" handler om at få kunderne til at kontakte dig.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janne, hvad er det du sælger?

Jeg vil helt klart anbefale dig adwords, da det jo kun skaffer dig potentielle kunder. Jeg vil dog overlade gode råd til de mange aminoer der sikkert kan hjælpe dig.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janne,

Jeg er enig i det Per skriver, men derudover kan jeg supplere med, at Adwords faktisk tilbyder tidsafgrænsede kampagner, som du efterlyser. Så egentlig handler det "kun" om at få planlagt kampagnerne ordentligt...

Det kan være, at søge-guro-google-eksperten Mikkel deMib tilbyder sig på banen med et par gode råd indenfor de næste par dage. Ellers må vi jo RÅBE på ham
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
"I samme anledning er jeg selvfølgelig også interesseret i at høre generelle fordele og ulemper samt om der findes brancher for det er decideret usmart at anvende Adwords?"

Det eneste sted, jeg kan se, at det er decideret usmart at bruge adwords er i dagligvarebranchen.... altså varer, som du lige så godt kunne købe i din lokale forretning. Der skal jo være et incitament til folk for at gå på nettet og lede til at begynde med.

Eksempel: Tøjklemme. Der er næsten ingen der søger på det ord... for hvorfor skulle de?

Mvh,

Christian

 


Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Web Assitance: Tilgengæld kunne man forestille sig en ret stor conversion rate på de få søgninger der var, hvsis men f.eks. solgte specialfremstillede tøjklemmer og havde _alt_ indenfor tøjklemmer, så ville de få der søger på det nok være ret seriøse med netop at få fat i en bestemt slags tøjklemme.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)