Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor til koncept med successgaranti og over 5 mill. i oms. det første år.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi hvordan kan du garantere penge, det er der ingen der kan, Enten kan du fejle ellers kan du blive en kæmpe success. 

 

Tilmeldt 26. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vivi:

Jeg har udarbejdet et genialt koncept indenfor hårprodukter, hårintegrationer(extensions/parykker).
Min idé er baseret på opstart af 1 hår-salon (med henblik på åbning af flere), hvor hårintegrationer/påsætning af hår er det primære. Salg af hår, parykker, hårprodukter på nettet. Import af hår og udvikling af eget extensions mærke. Banebrydende naturtro parykker og hårintegrationer til kræftpatienter i samarbejde med kommunerne.
Rigtig god profit på produkterne, da der importeres direkte fra producenten og sælges direkte til kunden uden mellemled.
Allround koncept (egne saloner, webshop, engros salg af eget mærke til saloner i Dk).
Gennemtænkt, stabil og profitabelt koncept, med mange udviklingsmuligheder og god fortjeneste allerede det første år.

Jeg har de nødvendige forretningsforbindelser og alt er gennemtænkt. Jeg mangler bare en investor!!

Forretningsplan og budget sendes gerne.

Mvh

Vivi

Har lige et spørgsmål - nu da du søger en investor, så formåder jeg også at du selv har smidt en del ind i projektet med sikkerhed i hus, bil, lån osv.

For ellers kan jeg ikke se hvem der skal løbe den største risiko - er det investoren eller dig selv?

Mvh.

Sebastian

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi.

Send mig venligst forretningsplan og budget, jeg er seriøst interesseret i dit projekt.

kan sendes til: am@Nr1-okonomikontoret.dk

 

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tråden er ca. 8 mdr. gammel, men hey bedre sent end aldrig :)

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)