Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk faktura m.m. fra E-conomic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Vi har for nyligt lavet en integration til economic således vores kunder nu kan udveksle ordrer og faktura elektronisk med eksempelvis Coop, Imerco, Solar og mange af de andre store spillere på markedet.

Vi overvejer lidt om vi skal lave det til en click and play løsning. Spørgsmålet er bare hvor mange economics brugere der kunne have brug for en sådanne løsning. Når vi får nye opgaver, er det som regel C5 eller navision integrationer. Men er der nogle economics firmaer som vil kunne bruge dette???

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans, det lyder spændende!

Jeg kommer fra e-conomic og kan fortælle at vi løbende for forespørgsler på elektronisk udveksling af dokumenter med "de store".

Hvis du har lavet en spændende løsning, vil jeg meget gerne vide noget mere om den, og hvis den virker, så kunne vi evt. skrive ud til vores 23.000 kunder at du har sådan en løsning, til salg.

Lad mig høre fra dig.

Med venlig hilsen

Michael Jepsen

key account manager 


e-conomic danmark a/s

Wildersgade 10B, 3. sal
1408 København K

 

Tlf.: 88 20 48 40

mobil: 27 89 33 00
Fax: 33 93 97 50

http://www.e-conomic.dk

 

blog.e-conomic.dk

 

Tilmelding til NYHEDSMAIL her

Deltag på vores WEBLOG her

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey er lidt nyskerrig

kører jeres løsning imod vans ?
og hvad understyrrer løsningen ? kun elektronisk fakturering ?
har i evt overvejet pris opdatering , indkøbsordre osv ?

kom med lidt mere info om jeres løsning.

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er rigtig godt tilbud du der kommer med.  Jeg tror dog det vil være en rigtig dog idé at vi får et lille møde omkring vores virksomhed og hvad det er vi tilbyder. Hvis du vil sende mig en PM eller en mail på hans@kinedic.dk,, så kan vi jo eventuelt lige prøve at arrangere at jeg kigger forbi jer en dag.

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Vi kører både mod VAN og FTP udveksling med de forskellige. Vi har vores egen VAN gateway som vi bruger. Enkelte af de store er dog så langt fremme at de har mulighed for FTP udvksling, så hvis de ønsker dette, kan vi tilbyde dette også.  På VAN kræver vi blot at vores kunder har sit eget GLN (EAN loc) nummer.

Vi kører mest ORDER og INVOIC, men kan sagtens udvide til pris kataloger, tilbud, forespørgsel på tilbud DESADV og hvad der ellers måtte være. Her er det faktisk mere de enkelte økonomi systemer som sætter begrænsningerne.

Håber det besvarede dit spørgsmpl, ellers er du meget velkommen til at kontakte mig.

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)