Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en der kan lave et specil galgeskilt for mig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kikket over alt på nette for at finde et lidt andleders galgeskilt men uden held, derfor har jeg sat mig ned og tenget lidt til hvordan det kunne ser ud, men så er problemmet lige hvor kan lave sådan et skilt,  jo min lokale smed med den opgave har de ikke tid til.

keder du nogle, vi har bopæl i nykøbing f.  eller har du set et galgeskilt som kan passe til en tøj butik så skriv gerne

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gerne hjælpe dig med at lave. Skriv evt en privat besked.

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tøjmesteren,

Jeg har lavet en hjemmeside, hvor du kan efterspørge sådan et galgeskilt. Bare du har en tegning kan du få nogle uforpligtende tilbud fra mange forskellige producenter/leverandører. Det koster dig ingenting at bruge hjemmesiden. Siden hedder www.lofogo.com. Jeg hjælper dig gerne med at starte din forespørgsel.

Hilsen Andree

 

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej og tak. det er jo lige det der med hvordan det skal se ud jeg har en webshop som hedde www.valodea.dk og kunne got tænke mig at min blomst kom med ind i det, det vi være super smart med lidt spot/lys på men hvordan det skal se ud der er jeg bare tom, jeg har prøvet at tenger lidt med synes ikke om det. så ja se ud.... har du en ide...

Fra Thisted
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hej tøjmesteren,

Frist : din shop  www.valodea.dk  er rigtig flot .

Jeg er ingen god designer, så vil jeg forslå at starte en design opgave ved www.astada.com  (ejes af en dansker!). koster 20US$ til at starte og 150US$ til vinderen for dine opgave.

Derefter kan du bestemme hvor stor din galgeskilt skal være. Og starter opgaven( forespørgsel )  at laver skilte ved mine webside www.Lofogo.com . (det koster dig ingenting)  Efter du har fået priserne , bestemmer du om- eller hvem skal laver det galgeskilt til dig.

Skriv eller ring til mig hvis du mangler en hånd med det.

Hilsen  Andree

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)