Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få den perfekte fanside på Facebook!

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan abonnerer man på tråden uden at skulle skrive i den?

Nå men nu er det gjort - meget interessant og relevant for mig! Tak for det, trådstarter!

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

hvordan abonnerer man på tråden uden at skulle skrive i den?

Nå men nu er det gjort - meget interessant og relevant for mig! Tak for det, trådstarter!

I toppen af siden lige over "synes godt om" ikonet, kan du klikke på teksten "send email hvis nogen svarer på indlægget". Så er man ikke altid tvunget til at skulle udtrykke sin holdning til tingene for at følge med i en debat :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Helle super fedt med lidt info og nogle ideer til hvordan andre har gjordt, det er altid fedt. Jeg vil klart bruge nogle af dine råd når min shop åbner i næste mdr. Jeg har lavet en livsstils shop med fokus på kærlighed og sex.  og på vores fan side har vi næsten 100 pt, så det går meget stille og roligt frem af.

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle, det kræver mere end blot kendskab til muligheden FBML. Jeg har over de seneste år arbejdet med fansider på professionelt plan og jeg foreslår om ikke andet, at I går ind og ser mine cases igennem og kopierer mit arbejde. Strukturen i det jeg har opbygget har vist sig at virke.

 

Find mine cases her: http://saxeide.tumblr.com/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet den beskrevet vejledning med får en lang url ?

http://www.facebook.com/pages/kokkedal/stripdanmark/104140082972617

kunne der kun komme til at stå stripdanmark, for jeg ser nogle fan grupper der kun har deres navn i url og facebook i url?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg har prøvet den beskrevet vejledning med får en lang url ?http://www.facebook.com/pages/kokkedal/stripdanmark/104140082972617

kunne der kun komme til at stå stripdanmark, for jeg ser nogle fan grupper der kun har deres navn i url og facebook i url?

 

Mikael, du kan først få skræddersyet URL så snart du har over 25 fans på din side. Hvis du ønsker effektiv branding på Facebook vil jeg foreslå dig at gå til en professionel, da de ved hvad der virker og hvad der ikke virker.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Saxeide - Online Brand Management:

Kære alle, det kræver mere end blot kendskab til muligheden FBML. Jeg har over de seneste år arbejdet med fansider på professionelt plan og jeg foreslår om ikke andet, at I går ind og ser mine cases igennem og kopierer mit arbejde. Strukturen i det jeg har opbygget har vist sig at virke.

Find mine cases her: http://saxeide.tumblr.com/

Det er nogle lækre sider du har lavet. Der er bare en ting som undrer mig. Når jeg selv kommer på en facebook side forventer jeg at lande på væggen. Det er også den jeg finder mest interessant. Når jeg lander på en side som eks Remee's bliver jeg lidt småforvirret... Jeg forventer væggen :·) og forlader dermed siden hvis jeg ikke har en virkelig stor interesse i det.

Er det bare mig? :·)

Derudover giver det naturligvis en god branding værdi - og professionelt look.

Tilmeldt 20. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

Christian Saxeide - Online Brand Management:

Kære alle, det kræver mere end blot kendskab til muligheden FBML. Jeg har over de seneste år arbejdet med fansider på professionelt plan og jeg foreslår om ikke andet, at I går ind og ser mine cases igennem og kopierer mit arbejde. Strukturen i det jeg har opbygget har vist sig at virke.

Find mine cases her: http://saxeide.tumblr.com/

Det er nogle lækre sider du har lavet. Der er bare en ting som undrer mig. Når jeg selv kommer på en facebook side forventer jeg at lande på væggen. Det er også den jeg finder mest interessant. Når jeg lander på en side som eks Remee's bliver jeg lidt småforvirret... Jeg forventer væggen :·) og forlader dermed siden hvis jeg ikke har en virkelig stor interesse i det.

Er det bare mig? :·)

Derudover giver det naturligvis en god branding værdi - og professionelt look.

Hej Helle

Tak for din ros.

Jeg anbefaler altid mine kunder, at have en pædagogisk korrekt startside (stadig på en af undersiderne, men hvor der forslås at man trykker Like - så snart man trykker like, re-directes man automatisk til væggen).

Dog har det vist sig at de sider jeg har arbejdet med, som ikke ønskede den pædagogiske løsning, stadig er steget hurtigt i fan-tal.

 

Mvh.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg også siddet og kiggede på alle de fede face fan site du har lavet. og ja, det der tror jeg aldrig at jeg lære at lave. Men min fan side skulle jo gern se fornuftig ud. så hvad ville det koste i kroner og øre at få lavet en ´fornuftig´ fan site på face til sin web shop ?

 

hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel og jer andre der har spurgt om dette.

Hvordan får man sit firma navn på sin facebook fx Facebook.dk/DITFIRMANAVN 

her er løsningen, jeg fandt det på facebook under hjælp.

Hvis du er administrator af en Facebook-side, vil du kunne vælge dit brugernavn på facebook.com/username præcis som en bruger, der vælger et brugernavn til sin profil. Der vises en grænseflade, som du kan bruge til at vælge brugernavne til de sider, du administrerer.
og som sagt man skal ha 25 medlemmer før man kan få dette 
håber i kunne bruge det til noget.
Hilsen 
Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)