Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om www.netsko.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for objektive meninger om www.netsko.dk

Jeg vil ikke sige så meget om shoppen, da jeg ikke vil farve din mening før du har besøgt siden.

Men jeg kunne godt tænke mig din mening om udseende, indhold, vareudvalg og koncept.
Hvad kunne gøre dig til kunde hos Netsko?

 

På forhånd tak!

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er nogle småting:

1. størrelsesguide. Hvad nu hvis man som mig har nogle ordentlige plader og gerne vil have sko der er større en størrelse 40? (Går ud fra den bare er til børn, men det er ikke tydeligt, og du sælger jo også til voksne)

2. Valg af sko. Jeg trykker lystigt på herre / man (hvorfor det engelske?) - og der sker ikke noget synes jeg. Prøver igen. Stadig ingenting. Så prøver jeg på damesko, og lægger først nu mærke til, at der kommer en lille undermenu, der ligner den anden meget, som jeg også skal vælge på før jeg kommer nogen steder. I en salgssituation var jeg allerede smuttet - har ikke tålmodighed med sider der ikke virker (som jeg troede inden jeg opdagede undermenuen).

3. Størrelsesguide i højreside. Det billede med størrelsesguiden i højre side er fint, men hvorfor kan jeg ikke trykke på det? Jeg klikkede lystigt løs, indtil jeg fandt samme punkt i topmenuen...

4. Mærket med "særpris" mister lidt sin betydning hvis alle varene på siden har det...

5. Hvorfor er det jeg skal "købe" mærkeinfo? Og hvad skal jeg betale for det :-)

6. Søgefunktionen. Kunne godt være bedre. Jeg forsøgte at søge lidt på læder, lædersko, sort læder osv. Når den gav resultater var de måske ikke de allermest relevante (eks. der var flere brune læderstøvler end sorte, når jeg søger på sort læder)

7. Hvorfor er det lige at kontaktnummeret/kundeservice øverst er en mobiltelefon? Det virker ikke som de allermest seriøse...

Det overordnede design er jo som webshopper er flest - det er hverken udpræget godt eller skidt.

Det var lige en hurtig gennemgang, håber du kan bruge det til noget. Og held og lykke med shoppen!

/Mathias



Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Malene,

Aller først, jeg er ikke nogen e-handels haj,

men kan dog godt give min mening til kende aligevel

 

1. Når jeg læser info/nyhedsteksten (Nye Kawasaki laces), forventede jeg at kunne klikke på den og så få serveret "de nye smarte mønstre på snørebånd"

Det samme gælder de andre info/nyhedstekster. Det står f.eksEller dem med skønt uldfoer). Så skal der linkes til de produkter med skønt uldfoer du skriver om.

 


2. Din MailingListe bør du gøre noget mere ud af. Det er god. målrettet og billig reklame, når du først har samlet en masse interesserede MailModtagere.

 

Det kan være jeg vender tilbage senere.

 

Mvh

Kasper

 



Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo!!

Øverst hvor du skriver:

Hos netsko kan du købe kvalitetssko til børn nog voksne etc..

Teksten er lavet som et billede. Søgemaskiner som google kan ikke læse hvad der står på billedet.

Det bør laves om til alm. tekst.

 

mvh

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Malene.

Jeg har valgt ikke at læse de andres indlæg, før jeg skriver min mening, for ikke at få farvet mine holdninger som du selv siger. Så jeg beklager hvis jeg får nævnt ting som de andre også allerede har skrevet. Min vurdering er dog også farvet af at jeg arbejdet med webdesign og programmering, samt (med stor interesse) har tygget blandt andet Martin Thorborgs E-pusher Light igennem, og derudover er inde i en fase hvor jeg lærer meget om kommunikationsmetoder (læse-linier, metoder til at nå afsenderen med sit budskab igennem diverse støjelementer, osv.) gennem faget Service & Kommunikation A.

For at starte fra toppen:


  1. Dit logo er meget pænt, MEN; sæt selve logoet med teksten helt ovre til venstre. Læselinien starter altid der, og det er derfor vigtigt at det er logoet der er placeret der, da det mere eller mindre ubevidst er det første brugeren vil se på siden. Du kan se en lille skitse af læselinien her. Det er dog kun en skitse, men giver et lille blik over hvordan den egentlig går.  Jeg vil forslå at du sætter selve logoet helt til venstre, og så finder en god fordeling af resten til højre.

  2. Menuen ser imo (in my opinion) lidt flad ud, jeg er generelt ikke så meget for top-menuer hvor det bare er simple links med en hover effekt. Dit mail-liste link på stå for sig, eller som jeg ville foreslå, have en speciel tilmelding boks. At den popper op i et vindue er rigtig irriterende, specielt når man ikke forventer det, da resten af elementerne i den menu åbner i din frame.

  3. Skift shop-system, hvis du ikke kan få dem du har nu til at lave følgende ændringer; drop frames - det hæmmer google = det hæmmer din forretning. Flyt kurven op under søge-feltet, eller over i højre siden (cirka hvor læselinien slutter), nede i venstre hjørne er et elendigt sted, og føler absout ikke læselinien. Mht til bannerne, så synes jeg du enten skulle; fjerne dem helt eller lave et mellemrum mellem dem og siden og holde dem til højre siden (Venstre siden er igen en dårlig ide)

  4. Hvorfor står der også Vælg skotype i bunden til venstre, lige over kurven? Virker underligt, da det vel ikke skal være overskriften på indkøbskurven? (Hov - jeg fandt lige ud af at det kun er i min opløsning (1680x1050) hvor den viser den. Stadig, så bør du sætte det som et enkelt billede øverst i menuen, og ikke lave en stor baggrund - du kan også få billedet til at fylde mindre i den, hvis du dropper et stort baggrunds billede, og laver et lille billede som står øverst)

  5. Hvorfor er der så mange produkter under Efterår/vinter 2006? Du burde dele det op i forskellige underpunkter, ligesom du har gjort andre steder - Der er ikke mange der gider bladre sig igennem 9 sider helt blandede sko. Jeg hader bladre-funktioner, og at der er så mange varer og hvert punkt; en butik bør imo holde overblikket, så man ikke bliver forvirret. Max 4 sider, mere synes jeg personligt er forvirrende. Hvis jeg besøger en webshop, som har over 4 sider med produkter under en kategori, gider jeg ikke gå det igennem. Så søger jeg på de produkter jeg kender, og får derfor ikke lyst til nogle impuslkøb.

  6. Måske skulle du gøre mere ud af at vise i din menu at det er punkter? Evt. sætte et tegn som f.eks. »
    foran hvert punkt? Dine undermenuer er dog gode nok, dog bør de ikke have ligeså stort mellemrum til deres menupunkt, som det til menupunktet under - ellers kan det svært at bestemme hvad de egentlig er underpunkter til. Få punktet "gummistøvler træsko" til at stå på en lille, og sæt enten et "og" eller et "&" ind imellem dem. Jeg troede det var to punkter til
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror at det kunne være meget fedt med nogle fotos af folk, der har skoene på, f.ex. nogle glade unger med gummistøvler på, der hopper i en vandpyt eller et par trendie tøser på cafe el. lign. Sådan at kunden evt. kan forestille sig selv i skoen.
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en lille ting,

Ud over at jeg synes at din webshop hører til den gode af slagsen så synes jeg at du skal finde en anden løsning end de informationer du har liggende i siderne. Ved første øjekast ligner det reklamer og jeg personligt har et dårligt forhold til webshops med reklamer da det virker som om at webshoppen ikke tjener nok penge og desperat prøver at tjene lidt ekstra...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Tillykke med din webshop...mit første indtryk af din hjemmeside rent grafisk eller farvemæssigt set, så er der mange forskellige farver og forhold, der kan virke forvirrende for øjet...

I sin tid, da jeg tog uddannelsen Mediekoordinator (Projektlederuddannelse indenfor Multimedier og dermed forløberen for multimediadesigneruddannelsen), fik vi tudet ørerne fulde, at man skulle forsøge at undgå elementer (hvad det så kan være..), der kunne virke som støj...det kunne være en forkert sammensætning af farver m.m....når jeg ser på din ellers udemærkede site, så bruger du mange forskellige farver lige fra tekstfarve til billedefarve...måske var det en ide at bruge 2-3 (måske 4) gennemgående farver på din site...det kunne godt minimere effekten af "støjen" på din site...bare et indput...held og lykke med din site

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Malene



 



Jeg synes det er en fin butik du har - jeg har ikke noget at udlægge på designet. Mit forbehold for at købe sko på nettet, er mere, at jeg gerne vil prøve skoen på min fod inden jeg køber. Dette gælder også for mine børn. Da de var helt lille kunne jeg sagtens købe sko til dem ud fra størrelsen, men nu skal skoen altså på først, for at jeg kan være sikker på at den er høj og bred nok. Længden på skoen er nem nok, men de to øvrige ting er straks værre.



 



Jeg synes det er nogle lækre dame støvler du har - men igen, jeg vil altså helst ha dem på mine fødder inden jeg bestiller - er der nogen fysiske butikker der forhandler dine mærker, for så kan jeg jo bare prøve dem der og bestille hos dig bagefter.



 



Mvh. Lone



Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Fik aldrig svaret på dit spørgsmål om der er andre der forhandler samme mærker.

Mht. damesko og støvler er de fleste modeller direkte importeret, og jeg er eneforhandler i DK.

Men jeg har endvidere en fysisk butik i Solrød, hvor man også kan komme forbi.

Mange hilsner Malene

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)