Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-programmer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Der lader til at være en del der tjener gode penge på at deltage i affiliate-programmer på nettet. Altså websites dedikeret udelukkende til at reklamere for et eller andet produkt, og uden noget andet indhold end det.

 

Er der nogen her der har erfaring med det, og ved om man kan tjene penge på det?

 

God weekend!

 

Mvh.

Thomas :)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det jeg har hørt minder alvorligt meget om spam. Har dog en kammerat det det er vældig begejstret, " har lige tjent de først 100 kr." skrev han den anden dag. Men jeg nægter at tro på det, der er sq ikke noget der er så let, slet ikke når der handler om penge.

 

Go dag :-)

 

Kim

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg lever ikke af det, men tjener en god skilling hver måned på mit website, som er tilknyttet diverse affiliateprogrammer, samt Google Adsense.

Med den indsats jeg laver og den trafik jeg har, så vil jeg mene at man sagtens kan tjene gode penge på det ved en ihærdig indsats, samt hvis man har en god trafik.

Fra Bording
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!



 



Jeg arbejder selv lidt på det område. Det er udelukkende for sjov, indtil videre. Af samme grund, er min side endnu meget simpel og er i retning af det der omtales i indledningen af denne tråd. Domænet anskaffede jeg mig fordi, jeg har lidt andre planer på længere sigt, når jeg har den endelige ide færdig.



 



Men indtil videre har jeg altså lagt en side på, som jeg selv har lavet. Og jeg regner den ikke selv for andet end en absolut amatørside, da jeg endnu ikke har den store erfaring i desing. Den er udelukkende baseret på at fremvise reklamer, da jeg endnu ikke mener jeg har gjort erfaringer nok til at lave min egen webshop. Der kan jo hurtigt løbe en masse omkostninger på til udvikling, drift, indkøb af varelager ect. Og hvis ikke man kan få skidtet solgt, er det jo lidt af en dødssejler, som en del vist oplever for tiden.



 



Nu har jeg jo med stor interesse fulgt debatten har på portalen gennem et stykke tid og er da allerede blevet meget klogere. Og det der overrasker mig, er faktisk de tal jeg læser om med hensyn til konvertering med videre for de sider som jeg selv vurderer til at være meget professionelt lavet og sandsynligvis har kostet en mindre jetjager at udvikle og derefter drive. Deres tal er faktisk i mange tilfælde langt ringere end de tal jeg kan se per unik besøgende på mit amatørsite. Og det skræmmer mig egentligt i forhold til at udvikle domænet til en egentlig webshop med egne varer. Der bliver man helt sikkert efterhånden underlagt meget hård konkurrence, uanset hvad man vil sælge. Og deraf følger jo en ikke uvæsentlig risiko for at man må lukke igen, med store tab til følge. Så længe jeg hele tiden tager mig betalt i form af provision for at blive bedre til at sælge alle de produkter som andre tilbyder, løber jeg ikke selv den store økonomiske risiko. Samtidig er chancen for den store gevinst selvfølgelig også langt mindre. De to ting, er jo som regel meget tæt forbundet!



 



Så om der er muligheder for at tjene penge som affiliate. Det er der helt sikkert, hvis man laver noget, som mulige brugere syndes bare en lille smule om.........



 



Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

 

Kan du evt. forælle lidt om din statstik og evt. et link (du er velkommen til at sende det som privat besked)?

 

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, linket regner jeg næsten med er det der står nederst i din besked...

 

Mvh.

Thomas :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)