Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur handel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en rigtig god mulighed at komme i gang som selvstændig, da jeg har fået tilbudt 2 agenture fra to danske møbeldesignere, dette er en gylden mulighed specielt i lys af min tidligere karriere inden for salg skulle dette kunne lade sig gøre.

Alt det praktiske er næsten på plads , men har dog tænkt tanken omkring det økonomiske aspekt, da disse økonomitider ikke ligefrem skriger på folk der vil købe designmøbler.

Den ene møbeldesigner er delvis etableret i DK og har tidligere selv stået for salget af sine produkter. den anden designer er ikke i handlen, jeg skal ikke stå for lager og forsendelse , men lave handels aftaler med butikker , hoteller mm. og faturere designerne for konsulentbistand svarende til de aftalte % satser.

Jeg savner dog et supplement da jeg tvivler på at jeg til opstart kan hive min egen løn hjem hver måned, dette er en rimelig vigtighed når man har stiftet familie.

er der nogen her på Amino der har en ide til hvordan jeg griber det an ? det koster jo ikke at komme i gang andet end min løn skal sikres.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

That's very benefic for you to start your own business. I admire those who are doing that!

sodavandsautomat

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkeligt ikke en der kan hjælpe med et svar ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)