Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man bruge i sit portfolio?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Dyrebilen.dk:

Hej

Du skal da være velkommen til at lave noget gratis for mig, på et domæne med et rigtigt firma, og det er nemt at gå til for du får frie hænder og der skal kun være 1 side + evt. kontaktformular.  

Jeg synes dog stadig det er en dårlig idé at arbejde gratis

- men jeg ville jo ikke være forretningsmand hvis jeg ikke foreslog det. Kunderne ringer for det meste, de bruger ikke nettet så meget, men som reference kan den sagtens bruge. (det er ikke dyrebilen.dk)

Michael

 

Jamen jeg ved godt at gratis arbejde lyder meget underligt, men jeg ser det egentlig som en fin måde at få nogle gode referencer. Vi snakker naturligvis ikke om projekter hvor jeg skal arbejde i ugevis, men blot små opgaver der kan gavne mit portfolio. Og så kunne man jo være heldig at ens "kunde" nævnte mit navn andre steder :)

Jeg synes uden tvivl at mit arbejde er penge værd, men man kan jo ikke forvente at få betaling for noget, hvis man ikke kan vise lidt referencer. Jeg synes i hvert fald at det er svært at få kunderne til at tage en seriøs, hvis man ikke har et godt portfolio er virkelig viser ens evner. Så hvis jeg alligevel skal sidde og lave en masse ting til det, så kunne jeg jo ligeså godt lave ting til rigtige firmaer. 

Du er i hvert fald meget velkommen til at skrive til mig!

 

 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)