Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af onlineshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er ny medlem og synes i oevrigt at dette er en kanon website.

Vil goere det kort ved at stille spg ligeud. Hvordan er reglerne for at aabne en onlineshop? Er der nogen der har nogle gode hjemmesider, de kan henvise til?


Many Thanks

Eli



Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Eli

Velkommen til Amino.

 

Nu ved jeg ikke hvor meget du er inde i det at starte egen virksomhed. Men ellers ville jeg nok starte med at "snuse" lidt rundt her på amino. Her finder du svar på en masse spørgsmål om det at være ihværksætter og hvad det indebærer at starte en webshop.

 

Der er mange ting at tage stilling til. Så find ud af så meget du kan ved at lede lidt først. Derefter er du velkommen til at stille konkrete spørgsmål om emner du ikke har kunne finde svar på.

God jagt

/ Charly 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen, der kan også svares ganske kort. En webshop er omfattet af loven, der har populærbetegnelsen "dørsalgsloven". Der udover er din butik selvfølgelig omfattet af en masse andre love, som f.eks. at du ikke må sælge receptpligtig medicin, at du ikke må tage røven på folk, at du skal indberette oplysninger til skat m.m.

Du kan finde dørsalgsloven på Retsinfo.

Er du interesseret i online betaling, er www.betaling.dk også et besøg værd.

Al mulig andet kan du finde her.

Held og lykke med det.



Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du virkelig vil i gang med en online shop, så vil jeg da foreslå dig at læse Martin Thorborgs E-pusher Light. Den kan du finde her: http://www.thorborg.dk/e-pusher.htm 

 

Der står en masse ting, og man får en del inspiration...

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan få en billig og meget god løsning hos Scannet.dk - hotline næææsten hele døgnet
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eli
Som svar på dit spørgsmål:
Hvordan er reglerne for at åbne en onlineshop? Er der nogen der har nogle gode hjemmesider, de kan henvise til?

Du kan se reglerne her hos forbrugerstyrelsen.


Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
hej igen

Vil bare lige hilse og sige mange tusind tak for oplysningerne.

I oevrigt, saa laeser jeg pt i Shanghai, saa hvis nogle af jer ivaerksaettere vil starte op her eller er allerede startet op, og har brug for lidt assistance, saa er I velkommen til at kontakte mig .





Side 1 ud af 1 (7 indlæg)