Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate indtjening?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

cpufan:

ja og for at skære det lidt mere ud i pap, hedder det B-indkomst, alt det som man "tjener" ved siden af sin hovedarbejdsgiver.

og dermed beskattes det anderledes end sin A-indkomst.

Hvordan det præcist beskattes vil jeg ikke gøre mig klog på her, da det kan blive en længere udredning, men som udgangspunkt er det din trækprocent som fortæller hvor meget skat du skal betale af din B-indkomst.

Hvis så B+A-indkomst bliver så høj at du skifter træk-procent - så er det at der skal nye udregninger til.

 

A-indkomst eller B-indkomst er begge personlig indkomst, som beskattes i overensstemmelse hermed, og runder du grænsen for topskat, skal der betales 15% mere i skat af det overskydende beløb.

Hilsen

Tonny

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Ikke noget til emnet, men tror sku' at dit projekt vil lykkes temmelig godt, idet det er nogle små 10-16 årige drenge som går mega meget op i de forbandede møbler osv man kan få, så tror nemt at du vil kunne få indtjent en masse penge.

Hvis du har problemer med din hjemmeside, design såvidt som systemer, så er du meget velkommen til at sende mig en PM, og så kan jeg hjælpe dig kvit og frit.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil;
Jeg har selv været en nørd af det engang, og jeg ved hvor meget de små "noobs" vil gøre for de såkaldte møbler!
Det var egentligt det jeg fik idéen!

Men hvis du er frisk, så hop da lige på msn, så kan vi skrives der!
Jeg har allerede din msn, så vidt jeg husker.
Tror faktisk jeg skrev til dig for nogle dage siden, noget med;
"Tillykke med uddannelsen som Web-integrator" ;-);-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)