Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords ekspert søges...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :



 

Hej Olin

 

Vi vil gerne hjælpe dig med en AdWords-kampagne.

 

Det er et godt sted at starte, for I bliver synlige på Google med det samme. I kan også selv styre jeres månedlige udgifter, og I bestemmer selv, hvor højt I vil være placeret på siden - det er kun et spørgsmål om, hvad I vil betale pr. klik.

 

Men hvis I også vil lave "rigtig" søgemaskineoptimering, kan I lige så godt gå i gang med det samme - det varer nemt 2 måneder, før man kan se resultatet af optimeringen, så AdWords er perfekt i en opstartsperiode. Så kan du senere vurdere, om du vil lukke AdWords-kampagnen og nøjes med dine søgeresultater. De fleste beholder dog AdWords-kampagnen, for der kommer ca. 1/3 af de besøgende denne vej.

 

Vi tager ca. 2.500 kr. for en AdWords-kampagne, og ca. 5.000 kr. for søgemaskineoptimering (som er helt på højde med de internationale bureauer, der tager 35.000 kr. for at lave søgemaskineoptimering).

 

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvad vi kan tilbyde på dette område.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
> I bestemmer selv, hvor højt I vil være placeret på siden - det er kun et spørgsmål om, hvad I vil betale pr. klik

Nej, det er ikke helt rigtigt. Placeringen berenes ud fra en blanding af pris og "qulity score". Tidligere vare quality score mest et spørgsmål en en høj klikrate (CTR), men det blev ændret i sommers, så det nu inkluderer en hel række andre parametre, herunder udformningen og indholdet på den side som du sender de besøgende hen til. Lige meget hvor meget du er villig til at betale for et besø kan du aldrig være helt sikker på at opnå den placering du gerne vil.


> som er helt på højde med de internationale bureauer, der tager 35.000 kr. for at lave søgemaskineoptimering

Hvor har du det tal fra? Og hvilke bureauer er det du snakker om? Og hvilket arbejde? :)
De sidste par store internationale kontrakter om SEO jeg har indgået er hver især løbet op i flere millioner. Men de virksomheder jeg har udført dette arbejde for har tjent endnu mere. Det er jo det der er hele pointen - ikke hvad det koster, men hvor meget det er værd i forhold til det det koster.



Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Mikkel

 

Jeg vil nødigt gå i rette med en kapacitet som dig på dette område.

 

Du har ret i, at man ikke 100 % kan vælge frit, hvor højt man bliver placeret med en AdWords-kampagne. Men man kan jo alligevel få en af de aller højeste placeringer, hvis man byder op på kilkprisen på sin annonce.

Du kender jo selv de internationale og store danske bureauer, der stort set kun laver søgemaskineoptimering. De tager fra 35.000 kr. for at lave søgemaskineoptimering, og så lægger de lige et månedligt abonnement oveni på adskillige tusinde kr. Og det er startprisen... Vi leverer stort set den samme kvalitet, men prisen er til gengæld til at komme i nærheden af for nystartede og mindre virksomheder.

Du har da fuldstændig ret, at hvis man tjener mere end man betaler for optimeringen, så er god forretning. Det er jo bare ikke alle - som måske Olin med en ny webshop (som var det indlæg jeg svarede på) - der har ubegrænsede midler til optimering på søgemaskiner.

Hvis man har mulighed for at lave en aftale om flere millioner til dette, så vil jeg da bestemt anbefale, at man henvender sig til andre end os - f.eks. dig - som vil kunne løfte opgaven, for det kan vi helt klart ikke.

Vi synes selv, at man får rigtigt meget for pengene, når vi laver søgemaskineoptimering. Vi har lige lavet for PFA, og de var rigtigt godt tilfredse med 12 palceringer som nummer 1, 2 eller 3 på side 1 ud af 15 søgeord, vi optimerede på. Og selv PFA vil ikke bruge millioner på søgemaskineoptimering.

 

 

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Først tak til cygnet, Gorm og Christian for deres henvendelser, vi vender tilbage snarest.

 

For lige at vende tilbage til udgangspunktet efter lidt reklame for Mikkels bog ;) Hvor/hvordan køber man de sponsorerede links i toppen af søgeresultatet på google ? Jeg synes kun adwords kampagner retter sig mod annoncerne i højre side ?

 

Vores nye website er ikke færdiglavet, så tanken var, at vi skulle have en ekspert til at målrette en adwords kampagne og samtidig rådgive om hvordan vi bedst optimerer det nye site til søgemaskinerne og adwords kampagnen(erne)...

 

Mikkel, nu hvor dine skills er lidt overkill til vores lille projekt, hvem kan du så evt. anbefale ?

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Olin.

De sponsorerede links i toppen er også Googles AdWords annoncer. Er konkurencen hård nok og betaler man nok og er kvaliteten i orden hele vejen rundt, så ryger man op i toppen over de almindelige søgeresultater.
Mvh,

Christian

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Dvs hvis vi hyrer dig til vores optimering, så ryger vi derop ? ;)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Pr. definition, så lover jeg ALDRIG noget på andres vegne. Det er et princip, jeg har. "Andre" er jo i dette tilfælde Google. Når det så er sagt, så vil jeg sige, at det skulle undre mig såre, at I ikke skulle komme derop at ligge, hvis jeres hjemmeside er i orden, jeres søgeord er i orden, jeres annonce tekst er i orden og I vil betale det der skal til for at holde positionen ;o)

Du kan jo give mig et kald, og så kan vi tale lidt mere specifikt om det...

47 17 32 64

Mvh,

Christian

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2006 21:55:56
Forfatter: Mikkel deMib
> Hvilken bog er du ved at lave, og hvornår udkommer den

En ny bog om markedsføring i søgemaskiner. Og det bliver ikke sådan en gang pseudo-etisk fisselette pis men det jeg kalder ''no limit marketing'' :) Hvornår og i hvilket format den udkommer kan eg ikke sige endnu, men blot at den er blevet opprioriteret


Er der en "early bird" liste? Og hvor tilmelder jeg mig!!!

Hilsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Top placeringen på google adwords "sponsoret link" kommer helt automatisk, hvis dit daglige budget samt klik rate er høj nok.

Vi kører med en klik rate på max. 10,00 kr og et daglig budget på 1000,00 kr, hvilket giver os topplaceringer.

 

Ændrer vi feks. daglig budget eller klik rate til noget lavere feks. 3 kr. pr klik forsvinder "toppen"

 

 

Mvh

Michael Nielsen

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)