Hej Michael
Tak for svar, og fedt at du leger lidt med.
Ja, du har ret Google skelner så vidt jeg kan se mellem internet-udbyder, internetudbyder og internet udbyder.
For at ligge en strategi for hvad man ønsker at satse på kan man teste hvad folk søger på med
https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Men eksemplet er fiktivt, så de reelle tal er ikke så afgørende i denne sammenhæng. Men i den konkrete sag kan man se at der faktisk er stort set nul der søger på internet-udbyder, der er 1900 som søger på internetudbyder og 1300 som søger på internet udbyder. Som jeg antyder mit fiktive eksempel, så kan man så forestille sig at en lille internetudbyder vælger den strategi at satse på det næst mest populære. Hellere ligge nr. 1 på internet udbyder, end at ligge nr. 4 på internetudbyder.
Som jeg også mener man kan se af kommentarerne her, og på min blog - så er der andre som har samme tanker, og der er også et par links til folk der eksperimenterer med andre løsninger på samme problemstilling.
http://www.madsgormlarsen.dk/2010/03/29/en-dansk-seo-udfordring-i-et-eller-to-ord/
PS:
Selv om mit eksempel er fiktivt, så har jeg afgjort en virkelighedens verden situation hvor jeg skal bruge resulattet af denne reseach. :-)