Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt at se antal inviterede venner til din fanside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Man ser jo flere og flere konkurrencer, hvor man skal invitere sine venner og så får man som regel lodder efter hvor mange man har inviteret, og derved har man større chance for at vinde i konkurrencen.

Jeg tænker så: Er det muligt for mig som ejer af en fanside at se hvor mange de enkelte har inviteret?

 

God weekend!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope det kan du ikke(99% sikker). De konkurrencer er efter min mening fup. og du skal være utrolig heldig at overhovedet finde ud af hvem der "vinder" konkurrencen.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Nope det kan du ikke(99% sikker). De konkurrencer er efter min mening fup. og du skal være utrolig heldig at overhovedet finde ud af hvem der "vinder" konkurrencen.

 

Det mente jeg nok. Så derfor kan man i teorien bare skrive et antal, uden rent faktisk at have inviteret nogen. Skide ærgeligt, da jeg ser det som en god markedsføringsmulighed Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider lige en % mere oveni Bautik, jeg er 100 % (faktisk 110 %) på at man ikke kan se det.

Du kan se i en gruppe, hvem der er inviteret, men ikke hvem der har inviteret.

Og ja, det er dog stadig en fantastisk markedsføringsmulighed. Jeg bruger det selv i stor stil. Det sjove er så når folk har inviteret flere, end de har venner Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er korrekt.

Men der er mulighed for at danne en konkurrence eller anden form for kampagne igennem http://wildfireapp.com og det virker superb!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)