Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anti-virus på servere - hvad betaler I andre for den slags?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

peter degn:

 ... flaf ...

Kære Peter, et par råd til dig:

  1. Lær at stave og formulere dig på korrekt dansk.
  2. Lad være med at diskutere mod bedrevidende.
  3. Lær lidt om virksomhedsdrift og markedsøkonomi.
  4. Brug venligst 5 år mere på at sætte dig ind i især Linux, før du igen forsøger at rådgive nogen til noget som helst.

Det var så pænt som det ku' blive i denne omgang!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

well

jeg er ordblind

men virksomhedsdrift sidder jeg med nomalt.

har ikke haft en eneste kunde som har haft problemmer.

godt være af jeg nok formulere mig 100% forkert. men har ret i det jeg siger

markedsøkonomi er ikke mit bord. jeg ser på fordele og ulemper når jeg ser på et system

jeg ser ikke på pris . men når nogle ting kan gøres anderledes i forhold til af bespare 

i forhold til af muligvis gøre brug af andre systemer / pris så ja

ude af det går ud over service / sikkerhed / stabilitet / brugervenlighed 

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Fra  MinAdvokat.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres mange tilbagemeldinger og gode overvejelser - jeg er helt sikkert blevet nogle erfaringer rigere, hvilket var formålet med indlægget.

Mange hilsner

Ulrik

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik,

Skulle du gå med andre overvejelser vedrørende jeres IT sikkerhed, er du som altid velkommen til at kontakte mig.

Det kunne være, at I var interesseret i et gratis og uforpligtende tjek af IT sikkerheden på  jeres eksisterende IT installation (pc-arbejdspladser, servere, netværk m.m.)?   Skype-Smile

De bedste hilsner
John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan ikke lade være med at smile over at du bliver tilbudt noget så fornemt som "Registreings- og aktiveringsgebyr" til 500,- kr.    Det kunne jo være at den server hos producenten der skal aktivere licensen er en gammel mønttelefon der er bygget om til at køre Windows, og så forlanger at få puttet penge i for at fungere. De kunne ligeså godt ha' skrevet "GDSGD tillæg kr. 500,-" = "Går-den-så-går-den tillæg" :)

Når det så er sagt, så vil jeg klart anbefale dig at have en eller anden form for antivirus på såvel servere som pc'ere. Nu kan jeg ikke lige se på din beskrivelse om I har jeres egen Exchange server - men hvis I har, så har de fleste antivirus pakker også et antispam modul ifbm. antivirus modulet til Exchange serveren - og enkelte af dem fungerer faktisk ganske godt.

Personligt har jeg testet stort set alt hvad der findes af kommercielt antivirus på markedet, og de fleste af de anerkendte brands er ganske gode - og det vil være useriøst at pege fingre af selve produktet og sige "det er noget skrammel, mit er bedre osv." - oftest ligger den store kvalitets forskel i selve installationen og konfigurationen.  Symantec, som I har, hører til blandt de mest udbredte i Danmark - men også blandt de dyreste.

Hvis du oivervejer at skifte, så kan der være store penge at spare ved at være opmærksom på at stort set alle producenterne er interesserede i at "købe hinanden ud" - detgør de ved at tilbyde "competitive upgrade" - typisk med op til 50% rabat hvis man skifter fra en producent til en anden.

Holdning til de forskellige antivirus programmer er efterhånden ved at være en religionssag - nogle sværger til de kendte, nogle til de ukendte, og andre til de gratis løsninger. Så mit bedste råd er: find en leverandør du har tillid til, og lad så være med at hoppe på "Registrerings- og aktiverings tillæg" :)

Mvh
Leif

Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg laver lidt for for nogle selvstændige erhvervsdrivende. De har lige fået et tilbud på kr. 395 pr licens for 3 år at levereandøren ger ne vil sælge 10 licenser til 4 maskiner er måske lidt over kill. Efter søgen på nettet kan jeg ikke komme under 600 pr- år for 5 licenser, men har desværre ikke fundet et sted hvor man bare kan folænge licensen med et år uden at skal have nye medier osv. Hvis jeg bliver klogere skal jeg nok melde tilbage.

 

IT nørden fra Helsinge

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)