Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personligkonkurs, men stadig store huse og biler, hvordan ?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kræver det så også 1-2 mdr når salget/fakturaen skal betales inden 7 dage ?..

Varen koster 2999,- + moms og fortjenesten på den er ca 999,- + moms

Så kan jeg da godt se udvejen er et Telemarketing firma eller en provisionssælger

 

Telemarketing på timebasis kræver bare tillid, som jeg ikke eher meget af

 

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med at en timeløn på 120 skal ganges med 1,71 for at finde timeløn med ferie, pension og alt det andet ?

 

Mikkel

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke lige dit produkt, men har en veninde der sidder med telemarketing som jeg før har brugt til at skubbe varer igennem telefonen, men hun har osse en sindsygt stort netværk.

 

Det jeg mener med at de 1-2 måneder at stort set alt salg jeg har arbejdet med har været relationssalg, hvor det har gået på længerevarende kundeforhold, herunder tillid til at man kan opretholde længere varende samarbejde.. Det tager lidt tid at komme ind ved de større virksomhed og de færreste giver bare lige et ja ved første opkald..

Så har du den kendte forhold med at sende en faktura med 8 dages kredit, men ender med at få pengene tre uger senere. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Brian..

Er et forventet salg på 3-4% så sat okay ?.. Det er medlemsskaber til forskellige brancher, med rabatter.

Jeg forventer ikke meget højere end det, men ved ikke om man kan sige et generelt tal..

Jeg vil prøve at revudere mine mål og hvad der skal ske med sælger, om det er provision, praktikanter eller ansat

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel,

Da jeg for efterhånden rigtig mange år siden læste Organisation var der en organisationsmodel som blev kaldt skraldespandsmodellen. Hvorfor kommer den tanke så til mig nu.

Skraldespandsmodellen bygger på tanken om en organisation som en å hvor alle mulige ideer kommer flydende - nogle hiver man op og prøver - måske for at finde ud af at de virker og måske for se at ideen ikke var så god.

Nu har jo kun yderst sporadisk læst dine skriverier omring dit seneste projekt. Umiddelbart lyder det som en god ide og synes da også du skal satse på at prøve den af.

MEN som jeg læser tråden lyder det som du har et skud for at få succes med dette. Jeg er derfor yderst uforstående overfor det at du ikke søger professionel sparring med eksempelvis et vækstcenter. Har du overvejet økonomien i det. Jo du taler om løn og ansatte, lokaler mv. Desværre er det kendetegnet for de fleste projekter at omkostningerne render på før indkomsten kommer.

Har du overvejet at få nogle af revisorerne til at se på dine budgettal, Har du overvejet om ikke det vil være fornuftigt at få en med ind over projektet som kan være med til at holde dig fokuseret mv.

Jeg tror at det ligger til din natur at være så åben omkring digselv - både i relation til forretning og ikke mindst personlig. Har du overvejet hvad den åbenhed kan betyde negativt hvis en potentiel forretningspartner googler dig?

Lad være med at ødelægge et godt projekt før det kommer igang. Søg sparring med professionelle. Det vil lønne sig i længden.

Roger over and out

/Henrik

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ligger de her indlæg under Cafe og Hygge - så mon ikke bare du skal skifte stol ved baren og lad ham sludre lidt med den næste der sætter sig på den.
Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

yderst godt indlæg Yes.

Ja jeg satser meget på dette projekt og det er nok det jeg har været mest seriøs omkring, udover min affiliate der kører fint ;-)

Det er en kanon ide med at få et væksthus ind over projektet, jeg har en revisor med i dette og der er også erfaringer og netop indenfor området :-)

Du har helt ret med at jeg er meget åben, måske også for åben tid tider ;-) Jeg ved det kan ramme mig selv i sidste ende, men omvendt ved folk også hvad de går ind til :-)

Jeg er nok en af dem der lever i nuet og ikke tænker så meget over mine indlæg og mine tanker før bagefter, men med sådan et projekt er jeg en lidt lukket bog..

Jeg får da også lidt tæsk for min åbenhed til tider, men tager dem og ser tilbage og tænker bagefter om de var berettiget.

Jeg vil som sagt søge andre partnere til projektet og har da også kontak til et par stykker, men de gode er ikke lige til at få ind over, men jeg prøver stadig :-)

 

Nu skriver jeg næsten også lige så mange privat beskeder som i det åbne forum for at pleje netværk og udvide, med de gode prof folk herinde :-)

Endnu engang tak for dit gode indlæg

 

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Nu ligger de her indlæg under Cafe og Hygge - så mon ikke bare du skal skifte stol ved baren og lad ham sludre lidt med den næste der sætter sig på den.
Cool

Ja helt iorden med din holdning, men man lærer intet af og holde sig tilbage

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Er det ikke noget med at en timeløn på 120 skal ganges med 1,71 for at finde timeløn med ferie, pension og alt det andet ?

 

Mikkel

Jo passer meget godt med det hele. Ovenikøbet i de fleste tilfælde godt dækket ind. Nu ved jeg ikke om du i de 1,71 også har indregnet en advance. (men ellers feriepenge 12,5 %  - pension ca. 8 % - forsikring (individuelt- "sygepenge" også individuelt og person bestemt.

Men er du "heldig skulle du nok kunne holde det på 1,50 -1,60 i de fleste tilfælde, men er også organisations bestemt - fagforbund - kutume m.m.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk  

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig - men jeg tror også på at focus er væsentligt og der kniber det måske lidt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)