Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til butik ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi er desperate!!!!

Slår dørerne op til ny butik den 1. december og har endnu ikke fundet på noget navn til den.

Vi har i forvejen en e-butik, www.smykkebixen.dk hvor vi sælger materialer til smykkefremstilling.

Vi skal i butikken sælge samme smykkematerialer, kinesiske møbler og brugskunst, så det spænder bredt.

Lidt om placeringen:

Butikken ligger oppe i gården, "hjemme", lidt gemt bag en skøn stor villa så man ser den ikke umiddelbar fra vejen, der kommer naturligvis et skilt ud. ca. 500 meter fra maribo''s gågader.

Vi vil gerne have "Smykkebixen" til at være en del af navnet men der skal også være noget der fortæller at der også bliver solgt andet en smykkematerialer.

Så sig endelig frem med alt hvad der falder jer ind.

 

Gitte Jørgensen
www.smykkebixen.dk










 









 









 









 









 









 









 









Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gitte.

Personligt synes jeg man skal passe på med at bruge et navn der er alt for beskrivende. Hvad nu hvis i en dag vil udvide butikken i en anden retning. Skal der så smides et ord mere ind i navnet.

Jeg tror der kan være større fordel i at skabe et "brand". Find et navn/ord der klinger god. En af fordelene ved et brand, i sær når i handler med livsstilsprodukter, kan være at det med tiden vil blive "sejt" at handle i jeres butik og købe jeres brand. Folk elsker status ;-)

/ Charly

ps. Hvis nu du skulle finde på at rette i dit indlæg, så kunne du jo lige fjerne noget af det der kæmpe tomrum du har lavet i dit indlæg :-)

Fra Maribo
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du helt ret i men nu har den heddet Smykkebixen i flere år og det har vi ikke lyst til at ændre.



Med hensyn til den store linieafstand ved jeg ikke hvorfor det sker for når jeg tjekker en kladde før submit ser det helt anderledes ud ?????





Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan kalde den Hyggebixen.

Det kan dække over hvad som helst og giver en positiv medbetydning.

 

På skiltet kan der stå:

 

HYGGEBIXEN

home of Smykkebixen.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kjers forslag er ikke mindre end genialt.

Navnet er endvidere ledigt på .dk, så skynd dig også at registerere det.


Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)