Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan forbedres på vores website?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er, min kone har en hudplejeklinik hvor jeg står for markedsføring og website.

 

Jeg er meget i tvivl om hvordan det nuværende website kan forbedres og ville blive rigtig glad hvis der var et par amino''er der ville bruge 2 min. på at kigge på det.

www.cliniquekavi.dk

 

Vi vil allerhelst have besøgende til at  

1. Bestille en tid via online tidsbestilling (Og allerhelst til en ansigtsbehandling)

2. Ringe til klinikken og bestille tid

3. Tilmelde til nyhedsbrevet

 

Vi pusler med tanken om at lave en webshop med hudplejeprodukter inden for de næste 6 mdr (jeps, skal helt klart købe e-pusher :-) og vil i den forbindelse nok skulle lave hele sitet om. Så hvis der er nogen der har nogle gode ideer i den forbindelse vil det bare være super.

 

 

På forhånd tusind tak

 

Kavi

 

 

 

 

 

Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-11-2006 21:29:44
Forfatter:Kavi









1. Flot side.
2. Måske skal stregen i højre side af forsiden til venstre for nyhedsbrevet gå hele vejen ned.
3. Valider: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.cliniquekavi.dk%2F
4. "Hos Clinique KAVI Hudpleje er vores fornemmeste opgave er at yde den
optimale pleje af din hud. Vi følger med i de nyeste tiltag inden for
hudpleje og er løbende på kurser der gør os i stand til hele tiden at
forny os." Flyt den væk fra forsiden. Det er en selvfølge at I er seje.
5. Prøv at kigge lidt på 37signals.com hvordan de fremhæver deres pointer. Der kunne I måske blive inspireret.
6. Prøv at korte jeres forside ned til tre ting I vil gøre for kunderne - og gør typerne med de tre ting lidt større, så jeg hurtigt bliver sporet derhen. Gider ikke læse alt det I har skrevet, hvis jeg hurtigt er ved at vælge mellem forskellige klinikker.
7. Fint med at man kan læse hvad kunderne siger.
8. Flyt det med tidsbestilling højere op.
9. Jeg ville ikke bruge alt for mange penge på at få lavet det hele om, hvis I starter en webshop. Implementer webshoppen i det I har, for jeg synes det er pænt - og at det rammer målgruppen.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Alt for mange informationer på forsiden. Hold forsiden som et udstillingsvindue med gode tilbud osv.
2. Booking direkte på forsiden.
3. Oprette sig som kunde for at booke en tid ??????????? Lige præcis dér er der mange der falder fra!
4.  Vis: BESTIL TID NU RING: 67674746. med stor fed og synlig skrift på forsiden.

/ Charly

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden virker måske en lille smule for "flad".. Hvis du skabte noget mere dynamik, tror jeg det ville blive et meget bedre resultat.
Selve opstillingen på siden syntes jeg sådan set er helt finn. :).


Jeg undskylder for den MEGET korte kommentar, men der blev desværre ikke tid til meget mere lige nu.. But.. I''ll be back.

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for feedback til jer alle tre der har kommenteret indtil videre 

 

En ting jeg ikke fik nævnt: Tidsbestillingen og hele processen med at oprette sig som kunde og booke tid er fra eksternt firma  (komplet booking system som er intregreret i varelager, kasse etc. etc. fra www.eadministration.dk ) så det kan vi ikke gøre så meget ved.....Så den del behøver I ikke a kigge på. (Super system iøvrigt, kan kun anbefales)

 

Ser frem til at modtage flere guldkorn

 

På forhånd tak

 

Kavi

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)