Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge et utal af mail adresser. Hvordan finder jeg dem ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går og leger med tanken om at fokusere lidt med email marketing, for at skaffe kunder til min onlie skrædder på mere internationalt plan. Jeg er dog ikke helt klart over hvor jeg finder et reelt firma der kan skaffe mig de mange mail adresser jeg søger. Jeg tænkte jeg ville sætte en konkurrence eller lign på mit site, og reklamere for den igennem mail og folk kunne vinde deres ordre 100 % gratis ink levering. Ex. hver 25 kunde som køber et produkt i min website, vil få produktet  + levering 100 % gratis! Det ville jo ikke være dårligt hvis man har mulighed for at vinde et lækkert skræddersyet jakkesæt eller lign. Men jeg ville bruge det som udgangspunkt i mine mail konkurrencer/reklamer.

Jeg ved godt loven i danmark er lidt gråtone agtig, men jeg er ikke, og ligeledes er mit firma ikke, baseret i danmark eller sågar eu. Derfor er jeg lidt, undskyld udtrykket, kold i røven overfor dansk lovgivning hvad dette angår. Jeg er bare interesseret i at sende et ton mails ud, men gider ikke genere folk samtidig. Vil gerne have et af de firmaer som samler mails ind til konkurencer eller lign fra utallige sites, og købe/leje deres mail adresser eller lign..

 

Jeg skulle måske lige sige samtidig at jeg kund har 2 personer på min firma mail liste, hvilket er komplet idiotisk, for jeg sælger ret godt. Folk gider bare ikke lægge deres mail der, og jeg tvinge ingen, (ala de skal være medlemer eller lign for at købe på sitet) da jeg gerne vil have dem som retur kunder af egen fri vilje.

Men jeg kender dog ingen firmaer der gør noget af dette med mail adresser, så har i nogen ideer hører jeg gerne fra jer ;-)

Mvh Kenny

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du forsøgt at høre med Krak og Købmandstanden om de evt har en kundebase med mailadresser. Jeg ved at man kan købe kundeemner fra deres databaser som man så kan ringe til eller besøge. Man kan så vælge kunderne udfra geografi eller industri. Jeg ved dog ikke om de også har mailadresser på alle deres kundeemner. Men det kunne undersøges

VH

Haydar

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig Yes Jeg tror også det vil give en bedre konvertering i sidste ende. Jeg giver ihvertfald ikke en mail jeg ikke selv har bestilt en chance. Den ryger straks i junk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Herudover skal du have fat i et firma, som har tilladelse til at udsende e-mail fra potentielle kunder, ellers risikerer du, at det er spam.

Hilsen

Tonny

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

jeg er igang med noget facebook hvor jeg samler venner stille og roligt, men det tager for lang tid af min dag syntes jeg. Der er trods alt kun 24 timer i døgnet. Jeg syntes jeg bruger for meget tid med facebook for at skaffe et par kunder. Har prøvet at sende nogle konkurrencer ud igennem facebook, med her 25kunde modtager gratis, og der var ingen respond. Jeg mener INGEN. Og jeg sendte til over 300 mennesker. il gengæld lægger jeg en video på youtube med iphone reklame eller nøgne damer er de jo muligt at se dine besøgdtal stige med 200 % på 1 dag.

Jeg har kontakt med 3 fyre fra holland, sverige og 1 i australien, ingen af dem vil sige hvor de har deres adresser fra, men de har ca 100.000 mail adresser og sender bulk afsted konstant, og laver MANGE penge på det. Minimum 500.000,-kr pr mnd i profit, uden det store arbejde.

Jeg tror der er god mulighed for at komme ud til mange mennesker de vej, hvis man har et lækket produkt. Og mine produkter kan ikke købes bedre nogen steder i verden til bare tilnærmelses samme pris, med garanti.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny ZenTailor.net:
Jeg har kontakt med 3 fyre fra holland, sverige og 1 i australien, ingen af dem vil sige hvor de har deres adresser fra, men de har ca 100.000 mail adresser og sender bulk afsted konstant, og laver MANGE penge på det. Minimum 500.000,-kr pr mnd i profit, uden det store arbejde.

Kan det tænkes at det er interesserede der har tilmeldt sig nogle lister hos dem? Det foregår jo dagligt og når du har folk der er interesseret i dine produkter så er det nemmere at få dem til at købe.

Kenny ZenTailor.net:
Jeg tror der er god mulighed for at komme ud til mange mennesker de vej, hvis man har et lækket produkt. Og mine produkter kan ikke købes bedre nogen steder i verden til bare tilnærmelses samme pris, med garanti.

Det hjælper dig ikke at have 2 mio. email adresser hvis de ikke er gode og hvis de ikke køber noget. Hvis de ikke selv har tilmeldt en liste hos dig så skal du sende ud til RIGTIGT mange.

Jeg har selv en kammerat i USA som har købt flere 100 mio. email adresser. Ved du hvor mange kunder han fik ud af det? 0... zip.... ingen... 

Skab selv din liste så er den penge værd. Kig hos Joel Comm (www.joelcomm.com) og læs hvad han skriver. Han har fat i en række mange gode ting. Selv følger jeg med i hvordan man får lavet sine egne lister osv. da jeg vil lave services i det område.

Men køb dem ikke... de er ikke en pind værd.

Alternativt kan du kontakte en butik der har varer i samme område og høre om du måtte købe plads på deres nyhedsbrev.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny ZenTailor.net:

Hej.

Jeg går og leger med tanken om at fokusere lidt med email marketing, for at skaffe kunder til min onlie skrædder på mere internationalt plan. Jeg er dog ikke helt klart over hvor jeg finder et reelt firma der kan skaffe mig de mange mail adresser jeg søger. Jeg tænkte jeg ville sætte en konkurrence eller lign på mit site, og reklamere for den igennem mail og folk kunne vinde deres ordre 100 % gratis ink levering. Ex. hver 25 kunde som køber et produkt i min website, vil få produktet  + levering 100 % gratis! Det ville jo ikke være dårligt hvis man har mulighed for at vinde et lækkert skræddersyet jakkesæt eller lign. Men jeg ville bruge det som udgangspunkt i mine mail konkurrencer/reklamer.

Jeg ved godt loven i danmark er lidt gråtone agtig, men jeg er ikke, og ligeledes er mit firma ikke, baseret i danmark eller sågar eu. Derfor er jeg lidt, undskyld udtrykket, kold i røven overfor dansk lovgivning hvad dette angår. Jeg er bare interesseret i at sende et ton mails ud, men gider ikke genere folk samtidig. Vil gerne have et af de firmaer som samler mails ind til konkurencer eller lign fra utallige sites, og købe/leje deres mail adresser eller lign..

 

Jeg skulle måske lige sige samtidig at jeg kund har 2 personer på min firma mail liste, hvilket er komplet idiotisk, for jeg sælger ret godt. Folk gider bare ikke lægge deres mail der, og jeg tvinge ingen, (ala de skal være medlemer eller lign for at købe på sitet) da jeg gerne vil have dem som retur kunder af egen fri vilje.

Men jeg kender dog ingen firmaer der gør noget af dette med mail adresser, så har i nogen ideer hører jeg gerne fra jer ;-)

Mvh Kenny

 

 

Hej

Jeg ved ik noget om de der emails men jeg vil bare lige sige at jeg ikke kan finde ud af din webshop..

Har prøvet at bestille et jakkesæt og skjorte men kan bare ikke finde rundt i det. Specielt naa man skal vælge farve/stof. Første gang jeg prøvede at bestille et jakke sæt kom jeg dertil hvor jeg skulle indtaste min navn osv. og saa tænkte jeg paa hvornaar man kunne vælge farve osv..? Fandt saa ud af i andet forsøg at man skal trykke paa en banner for at se farver. Og der er saadan en drop down men nummere paa farven men hvordan kan man se hvilken farve/stoffet nr. det har og hvad de hedder?

Hvordan vælger man sjortens fave/mønster? Der kommer en masse lapper frem men hvordan vælge man den man vil have?

Og kunne man ikke se en hel skorte/jakkesættet i mønsteret istedet for den lap? Jeg for ikke et ordentligt indtryk af hvordan skjorten/jakkesættet vil se ud vil se ud.

Hele processen med at bestille, hvilket snit man vil have osv, kunne godt gøres mere klart saa man er 100 paa hvad det er man krydser af og har valgt.

Jeg vil være usikker paa hvad det er jeg bestiller maa jeg sige. Hvad er det ene frem for det andet. Forklaring og visulet for hver felt ville hjælpe.

 

Ja alt i alt ville jeg ikke kunne finde ud af at bestille en skorte eller jakkesat paa din side. Specielt det med farve/mønster/stof valgeet kan jeg bare ikek finde ud af. Havede jeg været ude efter en skorte/jakkesæt var jeg smuttet for lang tid siden. Ikke fordi siden er grim eller noget, den ser fin  ud men maaden den er sat op paa naar man skal bestille kan jeg ikke finde ud af.

Men noget mere forklaring om de forskellige ting: Hvad er Notched Lapel og hvad er Peak Lapel? Synes ikke rigtigt at jeg kan se det via de to fotoes?

Slim Fitted  Normal Fitted  Loose Fitted  , hvordan ser de forskellige sæt ud paa en person?

Lomme valget til bukserne? Jeg maa sige at jeg kan ikke se hvad de tre forskellige lommer vil sige?

Ja osv? Kunne vare cool med en video til hver kategori hvor der blev forklaret hvad det vil sige og hvor man kan se det.

Ja bare li mit P7 ;-)


Men maaske er det bare mig som ikke kan finde rundt?? Wink

mvh

anders

 

 

 

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej anders.

Nej det er ikke dig. Vi er igang med at lægge nye billeder ind, og derfor er der lidt problemer med det visuelle ;-)

Men du har mange gode ideer som jeg klart vil overveje at indkorpere i sitet. feks det med video er noget vi har tænkte over også.

Søgte feedback herinde for et par uger siden, der kunne jeg godt have brugt dig haha..

Men har du flere tanker om sitet, kom endelig med dem.  Dog kontakt mig privat.

ha en god aften.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej anders (igen).

Jeg kan ikke forstå du ike kunne se farvevalget. Du kommer til et billede hvor der er skrevet i billedet "PUSH TO SELECT FABRIC", så kommer der et utal af billeder frem som du kan forstørre til fuld skærm, og se alle detaljer i.

Normal skal det dog åbne i et nyt vindue, men der er lidt bøvl pga vi som sagt justerer pt. ;-)

Men kik lige igen, og se om du kan finde ud af det, ellers kontakt mig og forklar mig så jeg kan ændre det besværlige til nget der virker mere simpelt, for jeg har hørt før at sitet virker kompliceret. Selv syntes jeg det er ligetil. Tryk 1-2-3-4-5 betal, og modtag din pakke.

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)