Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge et utal af mail adresser. Hvordan finder jeg dem ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny ZenTailor.net:

Hej anders (igen).

Jeg kan ikke forstå du ike kunne se farvevalget. Du kommer til et billede hvor der er skrevet i billedet "PUSH TO SELECT FABRIC", så kommer der et utal af billeder frem som du kan forstørre til fuld skærm, og se alle detaljer i.

Normal skal det dog åbne i et nyt vindue, men der er lidt bøvl pga vi som sagt justerer pt. ;-)

Men kik lige igen, og se om du kan finde ud af det, ellers kontakt mig og forklar mig så jeg kan ændre det besværlige til nget der virker mere simpelt, for jeg har hørt før at sitet virker kompliceret. Selv syntes jeg det er ligetil. Tryk 1-2-3-4-5 betal, og modtag din pakke.

 

Hej

Bare li om favevalget. Jeg oversaa simpelthen denne banner som man skal trykke paa. Lad os sige at jeg vil have denne her

http://www.zentailor.net/apps/photos/photo?photoid=67049181

hvad skal jeg saa gøre?

Ellers vil jeg se om jeg kan faa graflet noget ned og sende dig en PB ;-)

mvh

anders

 

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

I vinduet du var i inden dette billede er der en scrool boks hvor der står "insert fabric number " Så du gør det. Oven over hvert billede er der et nummer. I dit tilfælde var det billed nr5 (ud af pr 94 mulige farve/stilvalg til jakkesæt) så du indsætter blot dette valg og fortsætter hvor du slap.

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele ordre processen er bygget op på fælgende grundlag. 1 billede af dine valg muligheder og en boks til nr på din valgte mulighed. Tryk på "continue order process" også starter det hele forfra med nye valg muligheder. Syntes det virker meget nemt.. men har lige læst martin thorborgs light udgave af epusher, og der var noget med at man kan se sig selv blind af at kikke for meget så man ikke ser de fejl der er ..

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler inspiration til en virkelig god webshop, med hvad jeg vurderer er inde for samme kategori vil jeg anbefale dig at kigge på http://tailorstore.dk/ - har prøvet dem, og det var virkelig nemt :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigt råd - drop email marketing. Din success ratio er for lille i forhold til Facebook.

Lige nu sidder jeg og er ved at starte en virksomhed der kan booste antallet af interesserede forbrugere på Facebook - send en PB hvis du er interesseret. :-)

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed website, den der tailorstoredk. De laver heldigvis for mig kun skjorter haha.

Den side gad jeg godt have fingre i !

Takker til alle for råd.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg læse at du ikke har base i Danmark, men derfor skal du overholde dansk lovgivning alligevel hvis du målretter efter danske kunder. Her tænker jeg ikke så meget på metoden du vælger at skaffe tilmeldinger, men mere at din konkurrence er købsbetinget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)