Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger PR hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Martin Suhr og jeg er Ultraløber og uddannet Løbetræner.

Jeg skal indenfor det næste år deltage i to af verdens hårdeste løb. Det første er i September og hedder Spartathlon og er på 246 km fra Athen til Sparta i Grækenland. Løbet skal gennemføres indenfor 36 timer.

Det andet er Badwater som ligger i juni 2011. Det er på 217 km gennem Death Valley i Californien. Juni er den varmeste måned og temperaturene ligger på mellem 50-60 grader om dagen. Løbet skal klares på 60 timer.

Mit hold består pt. af en medicinstuderende, en ortopæd kirug og en sygeplejerske. Men jeg mangler hjælp på PR fronten. Opgaven består primært af at finde sponsore og få min historie ud i medierne. I forbindelse med mit sidste løb på 100 km Bornholm rundt, blev jeg fulgt af DR og programmet sendt som en del af Ha Det Godt.

Der vil over de næste år filmet til en dokumentar omkring min passion og målet at fuldføre Badwater. Vi arbejder hårdt på at få dokumentaren vist på DR2 efter løbet. Har selv gode kontakter indenfor DR grundet mit daglige arbejde med motion og sundhed.

Jeg driver min egen hjemmeside www.runsuhr.dk , Hvor jeg skriver fast om sundhed og motion, min træning, mit forløb og samtidig ligger programmer for 60 motionister. Min hjemmeside generer i dag 5.000 unikke hits om måneden.

Så mener du at PR er din stærkeside og at du har evnerne til at hjælpe mig i mål, kan et samarbejde byde på store oplevelser samt en økonomisk sidegevinst..

Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg vil blot lige give dig et Held og Lykke med på eventyret Yes

Det er virkelig fedt det du har gang i, stor respekt, jeg selv er ved at træne mig op til et fuldt marathonløb (puha).

Håber du finder en god PR mand, så vi kan få set lidt til dig i medierne. Pøj Pøj med projektet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)