Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac vs. Windows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

En af mine gode bekendte har sendt mig følgende mail, som jeg melder pas på. Kender i en sikker ekspert?

Kender du en IT-nørd eller et firma, der ved noget om at få Mac til at fungere optimalt op imod en Windows Server. Efter vi har opgraderet vores server spiller den rigtig dårligt sammen med vores Macs, primært fordi Bill Gates ikke har gidet udvikle på den del (de bruger vist nok samme kode i Windows 2003 som blev udviklet til NT Server 3.0). Man kan få forskellige software løsninger, som skulle hjælpe. Vores Mac expert har installeret et af disse programmer, hvorefter det kørte 10 gange hurtigere, men vi mistede samtlige links til vores billeder og en masse filnavne blev smadret, så ham bruger vi ikke mere.

Jeg er ved at få revet hovedet af internt og tør ikke bare kaste mig ud i en ukendt løsning fra telefonbogen, da vi ikke har tid til at eksperimentere.

Tilmeldt 21. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Softcom Solutions har haft noget virkelig expertise på det område, men om de stadig har det (var tilbage i 1999) ved jeg ikke, men det er da værd at gi'' dem et ring. www.softcom.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)