Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TrendyPoint.dk sælges - startpris 1 kr.

Side 10 ud af 17 (168 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Det er vel gæld i den form at hver point er x antal øre/kroner ?

Får man nu 20 point i oprettelse og de giver 5 kr så er det vel stadig gæld ?

Så er brugeren jo de 5 kr tættere på at skal have udleveret en "gave" ?

 

Mikkel

 

Jeg aner ikke, hvorledes man udregner dette...?

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Trip:

Hej Helle,

Sitet ser godt ud, jeg vil gerne byde 1000,-

Mvh. Tonny

 

Højeste bud er 2700 + moms, så du må lidt højere op:-)

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle S.:
Jeg er ikke enig, for man kan jo ikke vide om de nogensinde indløser deres point. Tillige er jeg jo ikke kommet gratis til disse brugere, idet jeg har brugt ca. 3000 kr. på markedsføring. Så mon ikke det går op?

Hej Helle

De manglende indløste point er en "gæld" som der overtages, hvorfor det er meget naturligt i en handel at disse point er tages med i regnestykket, da det jo er et tilgodehavende som de tilmeldte har og kan anvende til ydelser hvis og når de opnår point nok.

Og antallet af point der skyldes væk har f.s.v. ikke noget at gøre med hvor meget du har brugt på markedsføring, hvis du ønskede afdækning af disse omkostninger, så skulle det have indgået i en evt. startpris og ikke som et argument for at overtage "pointgæld"

Du skal ikke tage mine indlæg som negative, da jeg selv overvejer at byde på sitet.

 

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været inde og se på din side.

Det kan godt blive svært at udregne, da du ikke gange din lead pris med det samme antal point hver gang. Nogle gange svarer 1 point til 1 kr andre gange er 1,75 point = 1 kr og i nogle tilfælde er 1 point = 0,31 kr.

Så jeg tror faktisk ikke du helt kan beregne, hvor meget "gæld" du har til dine brugere.

Du kan måske tage udgangspunkt i dine pointspriser i shoppen, hvis du har brugt samme omregningsfaktor her? (ganget med samme antal point ved hvert produkt)

Mvh

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen,

 

Byder 2800,-

 

Mvh Tonny

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Helle S.:
Jeg er ikke enig, for man kan jo ikke vide om de nogensinde indløser deres point. Tillige er jeg jo ikke kommet gratis til disse brugere, idet jeg har brugt ca. 3000 kr. på markedsføring. Så mon ikke det går op?

Hej Helle

De manglende indløste point er en "gæld" som der overtages, hvorfor det er meget naturligt i en handel at disse point er tages med i regnestykket, da det jo er et tilgodehavende som de tilmeldte har og kan anvende til ydelser hvis og når de opnår point nok.

Og antallet af point der skyldes væk har f.s.v. ikke noget at gøre med hvor meget du har brugt på markedsføring, hvis du ønskede afdækning af disse omkostninger, så skulle det have indgået i en evt. startpris og ikke som et argument for at overtage "pointgæld"

Du skal ikke tage mine indlæg som negative, da jeg selv overvejer at byde på sitet.

 

 

Hej Lagersalg!

Jeg betragter selvfølgelig ikke dit indlæg som negativt:-) Jeg har blot svært ved at fastsætte, hvor stort stort et udestående jeg har omregnet i kroner.

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Trip:

Hej Igen,

 

Byder 2800,-

 

Mvh Tonny

 

Formoder, at det er 2800 + moms, ikke?

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Har lige været inde og se på din side.

Det kan godt blive svært at udregne, da du ikke gange din lead pris med det samme antal point hver gang. Nogle gange svarer 1 point til 1 kr andre gange er 1,75 point = 1 kr og i nogle tilfælde er 1 point = 0,31 kr.

Så jeg tror faktisk ikke du helt kan beregne, hvor meget "gæld" du har til dine brugere.

Du kan måske tage udgangspunkt i dine pointspriser i shoppen, hvis du har brugt samme omregningsfaktor her? (ganget med samme antal point ved hvert produkt)

Mvh

 

Tak fordi du kiggede på mit site.

Sidstnævnte er også noget af en opgave, da advancen er væsentlig højere (i procenter) ved de billige ting, fremfor de dyre.

 

 

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Har du ikke sat hvert point til et x antal øre / Kroner ?

 

mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Hej Helle

Har du ikke sat hvert point til et x antal øre / Kroner ?

 mikkel

Det ser ikke sådan ud jf. min beregning.. :O)

Side 10 ud af 17 (168 indlæg)