Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan værdisættes en hjemmeside ved salg?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:

Emil Pedersen:

Men hvis hjemmesiden ligner noget der er til at kaste op over, så kræver det en masse arbejde fra ens egen side af, og det kan så nedsætte prisen :)

Design + koden er det mindste at værdisætte på en side. Det eneste der tæller er indtægt og/eller besøgende. Ovenstående kan så tælle ekstra hvis besøgende er i top.

Vi snakker her om en side som har været i drift over en længere periode og der tæller design meget mindre.

Ja, det er det mindste at værdisætte, men det tæller stadig med :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@ emil

Jeg forstår nemt hvad du mener, men skulle jeg vælge mellem 2 sider, den ene som så knaldgodt ud, men intet tjente, eller den anden som "var til at kaste op over", men scorede kassen, så valgte jeg den sidste. Efter min mening er det nemmere at ændre designet og koden, end det er at få en side til at konvertere. Og i syvende og sidste er det vel bundlinjen der tæller :o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kent Medom:

@ emil

Jeg forstår nemt hvad du mener, men skulle jeg vælge mellem 2 sider, den ene som så knaldgodt ud, men intet tjente, eller den anden som "var til at kaste op over", men scorede kassen, så valgte jeg den sidste. Efter min mening er det nemmere at ændre designet og koden, end det er at få en side til at konvertere. Og i syvende og sidste er det vel bundlinjen der tæller :o)

kender ikke mange sider som er til at kaste op over men som scorer kassen :-)

hvis du syntes det er meget nemmere at ændre design og kode, så ved du også hvordan du får en side til at konvertere, de hænger tæt sammen, så begge dele er lige nemme vil jeg mene.

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas

Arh der er jeg nu langt fra enig. Har du Danmarks flotteste hjemmeside, der sælger postevand til 100.- literen, tror jeg ikke den vil konvertere så godt som Danmarks grimmeste hjemmeside der sælger nye biler til 25.000.-

Der ligger selvfølgelig rigtig mange aspekter i det, men kan man få et produkt til den halve pris ved at købe på en hjemmeside med et mindre flot design, tror jeg de fleste ville spare pengene.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Arh der er jeg nu langt fra enig. Har du Danmarks flotteste hjemmeside, der sælger postevand til 100.- literen, tror jeg ikke den vil konvertere så godt som Danmarks grimmeste hjemmeside der sælger nye biler til 25.000.-

De to eksempler kan så slet ik bruges! For der betyder designet intet... Der er det produktet der trækket!

Dog vil postevand til 100 kr literen konvertere bedre på en lækker side fremfor en grim side... Så elendigt eksempel for at sige det lige ud!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:
kender ikke mange sider som er til at kaste op over men som scorer kassen :-)

Jeg har en hjemmeside. den er eddermadme grim. den er fyldt med alt muligt crap, uinterresant, rodet, sider jeg aldrig fik lavt helt færdige osv. Det er en side jeg bruger til at fyre alt mulig af på

men alene idag har de omsat for mere end 4000 kr. hvor jeg så får de 10 %. Hvis jeg kunne får op på noget mere end fire-fem brugere om dagen, blev jeg sikkert rig Big Smile

Så jo, der er crap sider der tjener penge..

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:

Thomas Clausen:
kender ikke mange sider som er til at kaste op over men som scorer kassen :-)

Jeg har en hjemmeside. den er eddermadme grim. den er fyldt med alt muligt crap, uinterresant, rodet, sider jeg aldrig fik lavt helt færdige osv. Det er en side jeg bruger til at fyre alt mulig af på

men alene idag har de omsat for mere end 4000 kr. hvor jeg så får de 10 %. Hvis jeg kunne får op på noget mere end fire-fem brugere om dagen, blev jeg sikkert rig Big Smile

Så jo, der er crap sider der tjener penge..

hmm, man kan jo ikke ligefrem sige du scorer kassen :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

@Thomas

Arh der er jeg nu langt fra enig. Har du Danmarks flotteste hjemmeside, der sælger postevand til 100.- literen, tror jeg ikke den vil konvertere så godt som Danmarks grimmeste hjemmeside der sælger nye biler til 25.000.-

Der ligger selvfølgelig rigtig mange aspekter i det, men kan man få et produkt til den halve pris ved at købe på en hjemmeside med et mindre flot design, tror jeg de fleste ville spare pengene.

syntes ikke rigtig dit eksempel understreger det du prøver at sige, kan ikke lige se hvad det har med designet at gøre at man mister enormt mange penge ved at sælge nye biler til under indkøbspris, andet end at det er dårligt købmandsskab :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tja, det kommer jo kan på hvordan man definere at score kassen, men jeg mener at hvis man investerer 45 kr årligt til et domæne og 60 kr. årligt til et webhotel og ikke har anden arbejdsindsats end at administrere de annoncer som jeg alligevel skal administrere for alle de andre sider og så får nogle tusind ud af det hver måned, så synes jeg det er meget godt.

Jeg kender i hvert ikke til andre investeringer der giver e bedre forrentning..

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.guffe:

tja, det kommer jo kan på hvordan man definere at score kassen, men jeg mener at hvis man investerer 45 kr årligt til et domæne og 60 kr. årligt til et webhotel og ikke har anden arbejdsindsats end at administrere de annoncer som jeg alligevel skal administrere for alle de andre sider og så får nogle tusind ud af det hver måned, så synes jeg det er meget godt.

Jeg kender i hvert ikke til andre investeringer der giver e bedre forrentning..

Og hvor dævlen får du hosting for 60 kr-. årligt???

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)