Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres mening om www.eboxen.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
tak for ris & ros på siden.

 

ja og det med top banner der skal selvfølglig skifte det det nye men den er jo i gang med at blive opdateret/designet helt om.

 

men som jeg skriv tidligere er der sat en prof. wevdesigner på sagen.

 

jog det jeg søger lige nu er hvad du normalt mangler nå du fx handler på nette i webshop?

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sebastian

 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres eksistensberettigelse er? Min opfattelse er at markedet er fyldt med filmbutikker på nettet. Visse af dem er ret store og jeg ved at deres margin er ultra lille. Ergo er konkurrencen benhård.

 

Hvad er det der skal gøre at I får stablet en fornuftig biks op?

 

Ganske flot side iøvrigt. Jeg mener også at billedet er alt for stort.

 

Mvh. Zebra

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sebastian,

Jeg kiggede lige hurtigt på din shop, og umiddelbart ligner den alle andre osCommerce shops. Men siden du har skrevet at der er en grafiker på opgaven vil jeg ikke gå i detaljer med det.

Jeg faldt dog over en ret stor fejl på sitet. Øverst i højre side er der vist en række film (ved siden af eboxen-logoet). For sjov brugte jeg søgefunktionen til at søge efter de film der er vist. Jeg kunne ikke finde en eneste af dem i shoppen! Hvorfor hulen viser du film som du ikke sælger? Hvis nu jeg havde lyst til at købe Ray, fordi jeg havde set filmen i toppen af sitet, så er det sgu da ret irriterende at filmen ikke findes i shoppen.

Generelt synes jeg at udvalget er for lille, og priserne er ikke rigtig konkurrencedygtig ift. eks. CDON.com.

Måske du skulle satse på en niche istedet for det brede udvalg?

mvh Carsten
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-11-2006 22:14:26 Forfatter:Change

Hejsa





Jeg har brug for jeres mening om www.eboxen.dk. Min ven har efterhånden været i gang i 1/2 år, men der er jo altid plads til forbedringer :)



Der er især 2 punkter, jeg er interesseret i:





1. Er siden brugervenlig?



2. Går du i stå på siden? Her tænker jeg på, om siden er indbydende til at surfe lidt rundt på, eller om du ikke ved, hvor du skal begynde og så hopper ud igen.





Alle andre kommentarer er selvfølgelig også meget velkomne. På forhånd tak for hjælpen.



 

Undskyld, men hvordan kan din ven have været igang i et halvt års tid ?


Siden var til salg og blev solgt for en måneds tid siden...

 

 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,

 

Ja undskuld, jeg har vist skrivet forkert jeg mente en halv måned,

 

og hvor ved du egentlig fra at den er blivet solgt for en måneds tid siden?

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du egentlig ikke en smule bekymret for hvad der mon sker når/hvis e-boks opdager at der findes en butik med næsten samme navn? Man kan  sagtens se forskel ja, men jeg synes navnet ligger alt for tæt på e-boks. Det kunne måske tænkes at KMD/PostDK/PBS også vil synes det.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)