Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal have en iPad?

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nok ærligt indrømme at jeg ikke forstår valget af et alternativ til iPad, fremfor en iPad.

Apple lavede...

iPod - en MP3-afspiller bedre end alle andre. Nu ligger den "top of mind" på markedet.

iPhone - en mobiltelefon bedre end alle andre. Er godt påvej til dominerende markedsandel (set udfra vækst)

iPad - en netbook, som allerede har overrasket salgsmæssigt. Det gør det ikke nødvendigvis til den bedste på markedet, men min oplevelse er, at Apple som regel satser på det ultimative produkt. Altså noget, som er konkurrenternes overlegent. Og det lykkes dem ofte - jeg ved godt det er subjektivt til en hvis grad, men det kan ikke være et tilfælde at Apple ret hyppigt vinder priser for brugertilfredshed og brugervenlighed.

Desuden er alle alternativerne, stort set, kopier af iPad. Så uanset om jeg er iFanatic eller ej, så tror jeg, så objektivt som man nu kan, at iPad performer langt over alternativerne.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt syntes jeg Hitler glimrende beskriver hvorfor jeg ikke skal have en :}

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt syntes jeg Hitler glimrende beskriver hvorfor jeg ikke skal have en :}

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin T:

Personligt syntes jeg Hitler glimrende beskriver hvorfor jeg ikke skal have en :}

Nu ved jeg godt at videoen er et komisk indslag, og endda et godt et af slags. ;)

MEN til alle der stadig bruger "ingen multi-tasking" som undskyldning for ikke at købe en iPad, så drop det. :) Den får multi-tasking, og det sker inden længe. iPhone får det til sommer, og hvis ikke iPad får det til sommer, får iPad det i hvert fald kort tid efter.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Multi-tasking er jo ikke alt, hvorfor ikke bygge det smart op som på fx. windows phone 7, hvor du får alle de vigtige oplysninger på din startskærm i stedet for at gå ind i 3 forskellige programmer når du gerne vil
1) ringe til en
2) få updates fra facebook
3) se de nyeste billeder personer har smidt på facebook og andre sider.

Se det er sku smart, ikke bare en masse rækker med ikoner med 1000 små programmer som hver gør en lille ting Wink

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:

Martin T:

Personligt syntes jeg Hitler glimrende beskriver hvorfor jeg ikke skal have en :}

Nu ved jeg godt at videoen er et komisk indslag, og endda et godt et af slags. ;)

MEN til alle der stadig bruger "ingen multi-tasking" som undskyldning for ikke at købe en iPad, så drop det. :) Den får multi-tasking, og det sker inden længe. iPhone får det til sommer, og hvis ikke iPad får det til sommer, får iPad det i hvert fald kort tid efter.

Rigtigt den burde faa Multitasking med version 4.0 af deres Os. Saa er det bare spoergsmaalet om man kan/skal koebe den eller om det bliver en free upgrade.

Men det jeg virkelig ikke har fundet ud af endnu er: Tillader den at man installere sin egen software? Det er en deal breaker for mig. (Og ville stadig foretraekke Mac OS X paa den :}

 

 

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Ja ved ikke hvad det næste bliver :-)

Nok ikke mobil igen. Jeg så lige at de på ca. et år er gået fra en markedsandel på 18 % til 3 % (i Danmark). Det lugter lidt af at det ikke nødvendigvis fortsætter i Danmark.

Men de har fede fladskærme og hjemmebiografer, og jeg skal ikke have andet lige med det samme. Deres farvelaserprinter er også ret god, men alt for dyre at fylde op.

Men for at blive ved iPad'en, så nej tak. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at garantireparationer vil blive afvist på væskeindikatorer, lige som med iPhone. Og så kan det hurtigt blive en dyr og irriterende fornøjelse.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

For dem som ikke lige er opdateret med windows nyeste udspil på mobilfronten og bare tror det er deres gamle mobil styresystem på ny flaske, så kan i fx se denne video:

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Multi-tasking er jo ikke alt, hvorfor ikke bygge det smart op som på fx. windows phone 7, hvor du får alle de vigtige oplysninger på din startskærm i stedet for at gå ind i 3 forskellige programmer når du gerne vil
1) ringe til en
2) få updates fra facebook
3) se de nyeste billeder personer har smidt på facebook og andre sider.

Se det er sku smart, ikke bare en masse rækker med ikoner med 1000 små programmer som hver gør en lille ting Wink

haha ej, nu må det stoppe altså! :D 

- det er jo en FULDKOMMEN kopi af iPhonen, det er Microsoft's latterlige udvikler / innovations team, som sidder og stjæler med arme og ben

Windows 7? haha , til grin altså :D 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Millard:

Se nu videoen...
Det er bygget op over noget helt andet...

Men fint nok, jeg orker ikke diskutere med apple fanboys om apple, de er for snæver synede.. Det er som at diskutere religion med en fanatisk troende... 

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)