Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal have en iPad?

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Millard:

Se nu videoen...
Det er bygget op over noget helt andet...

Men fint nok, jeg orker ikke diskutere med apple fanboys om apple, de er for snæver synede.. Det er som at diskutere religion med en fanatisk troende... 

Jeg har skam set videoen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Men fint nok, jeg orker ikke diskutere med apple fanboys om apple, de er for snæver synede.. Det er som at diskutere religion med en fanatisk troende... 

Helt enig. Selv er jeg rigtig glad for Apples produkter, men det er udelukkende fordi jeg synes de gør et godt stykke arbejde, og at deres produkter ofte dækker mine behov bedre end andre produkter.

Jeg kan også godt lide at følge Steve Jobs' liv, da jeg mener han er den bedste iværksætter vi har i dag (den diskussion behøver vi heller ikke at tage nu).

Så lad os holde emnet til "iPad" og ikke gå ind i én eller anden Microsoft vs. Apple dyst - De to firmaer er desuden vidt forskellige og konkurrerer kun på nogle enkelte markeder.

Det er svært at argumentere mod benægtelse, og det er det denne tråd kommer til at handle om hvis vi fortsætter med Apple vs. Microsoft.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune:

Det er bare svært, for som det allerede er kommet frem kommer der mindst 2-3 "slate computere" fra andre firmaer og det første der vil ske er at der vil komme kommentarer om hvordan de alle er kloner af ipaden, selvom sådan et produkt tager flere år at udvikle og fx. HPs kommer ud i juli/august.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:

haha ej, nu må det stoppe altså! :D 

- det er jo en FULDKOMMEN kopi af iPhonen, det er Microsoft's latterlige udvikler / innovations team, som sidder og stjæler med arme og ben

Apple stjæler intet... Eller hvordan er det nu lige Apple vs Kvalitet er... Apple produkter virker først, når man når hen i mindst tredje generation, for ellers har de simple børnesygdomme...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:

HAHA! hvor godt ! de har brugt et Apple oplader / sync stik, til deres reklame ! 

- HP ... mener du det ... helt seriøst? :O

Hmm - Øhh er det ikke bare et hvidt USB-stik . Kan ikke lige se hvad det specifikt har med Apple at gøre....

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Millard:

HAHA! hvor godt ! de har brugt et Apple oplader / sync stik, til deres reklame ! 

- HP ... mener du det ... helt seriøst? :O

 

Hmm - Øhh er det ikke bare et hvidt USB-stik . Kan ikke lige se hvad det specifikt har med Apple at gøre....

Det vil jeg faktisk godt tillade mig at nævne som et godt eksempel på Apples evne til at brande deres produkter. ;)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal helt sikkert have en :·) Som udgangspunkt til at tjekke mails når andre i huset har stjålet min MacBook - til trods for at der forefindes en pc til demCool . Derudover er den sikkert også perfekt til at styre musikken i huset og til at have med overalt. Kunne godt finde på at lave et ophæng til væggen i køkkenet - eller alternativt købe det lille lækre tastastur og bordholder.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Millard:

HAHA! hvor godt ! de har brugt et Apple oplader / sync stik, til deres reklame ! 

- HP ... mener du det ... helt seriøst? :O

 

Hmm - Øhh er det ikke bare et hvidt USB-stik . Kan ikke lige se hvad det specifikt har med Apple at gøre....

Kig på de to stik, og sig om de ikke er 100% ens.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad skal jeg have en Ipad, men jeg venter nok til Anden generation.

 

Jeg er egentligt ligeglad med Hp og de andre, Jeg har altid haft succes med Apple. Mine 2 iphones har bare fungeret, og har den været nede en enkelt gang har en tilslutning til pc'en og genstart ordnet det.

 

Kval, Kval, Kval.. og Kval...


jeg er på ingen måde en inkarneret fanatisk troene religiøs Apple fanboy wannabee men jeg syntes at apples produkter udstråler meget mere kval end Hp f.eks.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:

Technocowboy:

Millard:

HAHA! hvor godt ! de har brugt et Apple oplader / sync stik, til deres reklame ! 

- HP ... mener du det ... helt seriøst? :O

 

Hmm - Øhh er det ikke bare et hvidt USB-stik . Kan ikke lige se hvad det specifikt har med Apple at gøre....

Kig på de to stik, og sig om de ikke er 100% ens.

2 stik ? Jeg kan se eet hvidt USB stik - med USB logo på - Der er intet der indikerer at det skulle være af Apple-fabrikat.  Hvad er det der gør at du siger at det er Apple ? har du et andet billede der underbygger det ?

mvh

Jan

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)