Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal have en iPad?

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på et usb stik fra apple, og gik så på det usb stik du så i videon = perfect match...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm. nu siger du stjæler med arme og ben, apple er vist ikke meget bedre, har du undersøgt, hvor de har ladet sig inspirere til navigations hjulet på ipod.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:

Kig på et usb stik fra apple, og gik så på det usb stik du så i videon = perfect match...

Nu kan jeg se hvad du mener - men kan du være sikker ? (jeg er ikke den store Apple-kender)

Men hvis man nu kigger på dette billede : http://www.sxc.hu/photo/1102421 Er det så også et Apple-stik ? Ja det ligner, men det som du ser i videoen er silverplated og det på linket herover ligner mere et gold-plated. Dermed ikke sagt at Apple ikke har lavet dem begge - men hvis man kigger på fæstningen af huset til metalrammen - så er de heller ikke ens. (jeg har ikke kunnet finde et fotografi af et Apple-stik - det der er på deres site ligner en tegning.

Så jeg må jo nok hælde til at give dig ret - uden at være 100% overbevist

mvh

Jan

EDIT : Ikke fæstningen af huset til metalrammen, men fæstningen af inderdelen til metalrammen.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Millard:

Kig på et usb stik fra apple, og gik så på det usb stik du så i videon = perfect match...

 

Nu kan jeg se hvad du mener - men kan du være sikker ? (jeg er ikke den store Apple-kender)

Men hvis man nu kigger på dette billede : http://www.sxc.hu/photo/1102421 Er det så også et Apple-stik ? Ja det ligner, men det som du ser i videoen er silverplated og det på linket herover ligner mere et gold-plated. Dermed ikke sagt at Apple ikke har lavet dem begge - men hvis man kigger på fæstningen af huset til metalrammen - så er de heller ikke ens. (jeg har ikke kunnet finde et fotografi af et Apple-stik - det der er på deres site ligner en tegning.

Så jeg må jo nok hælde til at give dig ret - uden at være 100% overbevist

mvh

Jan

EDIT : Ikke fæstningen af huset til metalrammen, men fæstningen af inderdelen til metalrammen.

Altså, jeg mener ikke at det er Apple produceret, men at de prøver at efterligne Apple's USB-stik :) 
- Ligesom deres Slate ting (tror jeg den hedder), også (hardware mæssigt) ligner en iPad

mvh
Nicklas Millard 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas:

Du ved godt at man ikke kan udvikle et produkt som slate computer på 2-3 måneder, ik? - så hvordan skulle de kunne kopiere apple? - måske har apple set HP slate og kopieret den? 
Bare fordi apple smider den på markedet 1-2 måneder de andre så er det altså ikke det samme som at kopiere.

Og how the fuck får du et produkt som mere eller mindre bare er en skærm til at se meget forskellig ud? 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Millard:

Altså, jeg mener ikke at det er Apple produceret, men at de prøver at efterligne Apple's USB-stik :) 
- Ligesom deres Slate ting (tror jeg den hedder), også (hardware mæssigt) ligner en iPad

 Vi lader den ligge :o)

Jeg fandt iøvrigt lige denne sammenligning - og efter at have set den ville jeg temmelig sikkert vælge Slate (hvis jeg altså skulle gå hen og få brug for sådan en gadget :o)

&feature=related">

&feature=related

mvh

Jan

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Nicklas:

Du ved godt at man ikke kan udvikle et produkt som slate computer på 2-3 måneder, ik? - så hvordan skulle de kunne kopiere apple? - måske har apple set HP slate og kopieret den? 
Bare fordi apple smider den på markedet 1-2 måneder de andre så er det altså ikke det samme som at kopiere.

Og how the fuck får du et produkt som mere eller mindre bare er en skærm til at se meget forskellig ud? 

Kig på E-Books , der er mange forskellige modeller, og de er jo bare en skærm & nogen knapper, - hvordan kan man få et fjernsyn til at se forskelligt ud ? det jo bare en skærm?

Det har været fremme, i ca. 2-3 år, at Apple ville lancere en iPad, dog mente man de ville kalde den MacTable, iTablet, osv osv.

Derfra kunne de få ideen.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

HP lavede deres første tablet for laang tid siden og de startede på deres Slate for 5 år siden ca.

Så få lige dine facts på plads:
http://www.youtube.com/watch?v=apwIiqIKf84

Så Apple fik måske deres ide der?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart jeg skal have en men syntes det er øv den Danske stat skal blande sig så meget i hvad det skal kunne.

Min stemme er smidt.

 

 

 

Hvad er serigrafi

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

HP lavede deres første tablet for laang tid siden og de startede på deres Slate for 5 år siden ca.

Så få lige dine facts på plads:



Så Apple fik måske deres ide der?

Apple lancerede vidst også deres første "iPad" for læænge siden, men der var ik rigtigt marked for den der, så de tog produktet tilbage meget hurtigt 

- så måske fik HP deres ide der? (:

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)